dilluns, 30 de novembre del 2009

CANVI DE DATES I FINAL ANY...

Bones a tothom!!!

Que tal us sembla un canvi de dates respecte a la cronoescalada del dia 5-6 de desembre passar-la al dissabte 12 de desembre!!! Degut al pont hi ha varia gent que es fora...

Respecte al final any:

1. El dia 20 de desembre hi ha marxa popular a llagostera: També la fem puntuable. Amb aquesta prova finalitza la 1era lliga pedalsdediapedalsdenit i proclamarem al CAMPIO 2009.

2. Com el seu dia es va proposar, farem un sopar de cloenda de l'any en el qual es fara entrega al campio d'un detall, i es miraran d'establir les bases de la lliga de l'any 2010. Per tant s'hauria de començar a plantejar una data possible per aquest sopar. Ja se que serà complicat perque l'agenda social de tothom esta molt plena i mes aquestes dates, pero hauriem de trobar un dia que anés be a tothom. Despres de mirar el calendari, us proposo el divendres 8 de Gener 2010.

3. Evidentment hi ha moltes coses a millorar, i això de la lliga durant aquest 1er any ha estat una mica caotic, però heu de pensar que tot s'ha fet amb la millor intenció, i amb moltes ganes i ilusió de que un grup amb una afició en comú tingués una excusa per trobar-nos tots plegats cada cap de setmana. En moltes vegades de l'any això no s'ha aconseguit.. però en moltes altres si!!!! o no us enrecordeu de la cursa puntuable al panta de Sau!!! Va ser genial!!!!

Tot i això, crec que amb la col-laboració de tothom aquest bloc i aquest grup té moltes possibilitats de tirar endavant i el mes important... PEDALAR JUNTS!!!!

Per tant, espero les vostres impressions, comentaris, critiques.....

By Javi

9 comentaris:

  1. Bones!!

    Entra tots ho hem de tirar endavant, però entre tots, no sempre els mateixos 5 o 6...
    El tema de la lliga crec que ha quedat una mica apartat ja, nose si val la pena continuar amb el tema, i de cara a l'any vinent tornar-ho a provar. Per part meva ja no tinc la motivació de guanyar que podia tenir abans...
    Pel tema de les quedades, aquest mes només podré anar a Llagostera, tinc una pila de feina del Master, i pel tema del sopar de després de Nadal, jo tinc exàmens fins el dia 19, per tant, per a mi millor el dia 22 de gener! No vull condicionar res, per tant, quan la majora pugui que es faci, i si no puc venir, ja m'explicareu què tal ha anat!!

    Fins aviat!

    ResponElimina
  2. Ei!!!!! Jo tambe estic d'examens per aquestes dates i m'aniria millor el 22 de gener!!!

    Jo si que puc assitir a les dues proves. Ens veiem el dia 12 de desembre.

    PD:YOU NEVER PEDALATION ALONE

    ResponElimina
  3. Ei, bones!!

    Ostres, Javi, has pensat mai en dedicar-te a la política? La veritat és que a partir del punt 3 sembla que sigui un discurs polític. T'ha quedat molt bé, de veritat!!

    Em faria gràcia anar a les proves però encara no sé si podré a totes 2. Tal com vau veure alguns el diumenge passat estic en un estat de forma bastant pèssim... Espero millorar una mica per no agafar cap més "pájara".

    I pel que fa al sopar encara veig lluny tant el 8 com el 22 de gener però, per ara, em van bé tots 2 dies.

    Apa, salut!!

    ResponElimina
  4. Puta madre,a mi tambe hem van be els dos dies,aixis acabem la lligeta aquesta hi mirem a vera que fem per el any seguent,fins aviat doncs.

    P.D:Queda confirmat la participacio de 6 participans a la marxa per parelles:
    Alex i josep: "ganar o morir"
    Joan i ricard:"naaa a pasar-ho be cullons"
    Marcos i albert:"Amigos hasta casi el final"

    Apa a vere si ens reunim uns quants hi despres anem a fer una bona cervecetaaa.

    ResponElimina
  5. Ei Albert, aquest finde de 4 dies tens algun rato per anar amb bici o què? Jo sol no estic gaire motivat, i faig unes sortides de merda!!

    Ja ens diem alguna cosa, tot i que demà miraré si m'has contestat!
    Necessites càmares de la bici? Demà vaig al decathlon a comprar-ne unes quantes!!

    Per cert enfermos, a la pàgina web OUTLETIC.COM, que es una d'aquestes pàgines tipo Privalia, venta de productes de marca sobre stocks restant al 50%, 60%, 70% OFF...dilluns 7 posen Northwave, botes de bici, si algu està interessat en consultar les ofertes, que m'ho digui, que si el convido em donen 5€ de compra, i tots tan contents!!

    Avui m'he comprat unes bamebes de correr de muntanya, de Gore-Tex, per 65€, m'he estalviat 96€ deia! LA OSTIA!!
    En fi, ja em direu, està dit!

    Fins la marxa de LLagostera!

    ResponElimina
  6. Ei nois kom hem quedat pel dissabte,a on se queda hi a quina hora?,apa fins aviat.

    ResponElimina
  7. Concentracio:
    Dissabte 12 a les 9:15 Garatge Lopez o a les 10:00 al parking del pavello d'Angles.

    Vinga nanus ens veiem el dissabte.

    ResponElimina
  8. Bones a tothom...

    El tema sopar ho trobo perfecte! Referent a tornar a fer lligueta... pos preferiria fer mes sortides i rutes de 50 km tots junts.

    Aquest desembre no participaré a cap competició oficial i no oficial, simplement em dedicaré a rodar per començar el gener sense sobrecargues ni agarrotaments.

    Qui vulgui quedar per rodar i rodar cap problem.

    Inga ens veiem tots aviat!!!

    ResponElimina
  9. Marica maaaaaaaarica mariiicaaaaaa maricaaaaa

    ResponElimina