dilluns, 9 de novembre del 2009

2ª Marxa per parelles de Llagostera




Bones a tots!!

Com que veig que des de fa temps no hi ha gaire moviment, em llençaré!

Imagino que tots estem igual de fluixos, i amb poques ganes de curses de bici, o almenys amb poc temps per agafar-la, perquè des de fa temps ningú penja res!


Bé, el motiu del post, és per anunciar la 2ª Marxa per parelles de Llagostera. L'any passat uns quants la vam fer, i van ser 38km força entretinguts, amb un xic de fang i fred, però ens vam divertir força. Enguany es repeteix l'esdeveniment, però aquest any no cometrem els mateixos errors de l'any passat (portar un pneumàtic de 2,35 de descens al davant, i no esperar la parella, ja que conta el temps del més lent dels 2).

En fi, el dia 20 de desembre, tots abrigats i ben entrenats, per fer 35km fent el trenet amb la parella!!


Fins aviat!

8 comentaris:

  1. usa usa venga va jo me apunto si no passa res de extrany fins aviat!!!!

    ResponElimina
  2. Wei, bones!!

    Pensava k ja estava mort el bloc però veig k algú hi ha tornat a donar una mica de vida. Pinta mb akesta marxa i em faria gràcia anar-hi. Però encara queda més d'un mes i poden passar moltes coses. Quan s'apropi el dia a us diré si m'apunto o no.

    Apa, salut!!

    ResponElimina
  3. ei Ricard, tu tens compte al Wikiloc, i vas penjant les teves rutes amb el Gps?
    Ho dic per afegir l'enllaç a la pàgina, igual que jo he col·locat el meu...

    ja em diras, aixi també em miro les que m'interessin!!

    Fins aviat

    ResponElimina
  4. Weiii!!! Puta madre aixooo!!!
    L'any passat em vaig quedar amb ganes d'anar-hi "i mira que estava en forma" pero una trencadisa de nas....em va deixar a la banqueta!!!

    Aquest any lleparas tu i el teu equip Alex!!!!!
    El Team birrero...Albert-Marcos et cardaran tunda!!!

    PD:Alberto 20 de 95!!!y de paso ponte en forma!!!!

    ResponElimina
  5. Pues tranquilament em foteu panadera aquest any, perque he sortit 2 cops en 2 mesos...entre el curro, viure amb la novia i fer coses amb ella, i el puto Màster...no faig gaire esport que diguem...
    Per cert, l'Oliver, aquell amic meu que va venir a l'estiu, està motivadissim per fer BI6000, Pedals de Foc, el que sigui, s'està preparant un munt...jaja, o sigui, que ja podem comennçar a buscar dates, que aquest any si que m'apuntu!!

    Fins aviat

    ResponElimina
  6. L'organitzador sera es mr.Cuma!!!ajajajajaj

    Ben parit!!!Quan més serem més riurem!!!

    ResponElimina
  7. Alex, només tinc penjades un parell de rutes que vaig fer de prova. No en tinc més perquè el meu GPS no va gaire bé i moltes vegades es para al mig de la ruta. Això fa que no quedin ben grabades i passo de penjar-les. Si algun dia en faig alguna de xula i em queda ben grabada ja hi posaré algun link.

    Pel tema BI6000 a vera si s'anima força gent i fem un grup xulo per anar-hi!!!

    Apa, salut!

    ResponElimina
  8. javi (el hombre del carbono)12 de novembre del 2009, a les 23:46

    Ei que tal senyors... Ja torno a estar per aqui... Presentarem un equip de veterans per aquesta pedalada!!!

    Tema BI6000, depenen de les dates que ho feu jo tambe m'apunto.

    ResponElimina