dilluns, 22 de desembre del 2008

Equipació Oficial dels Pedals de Dia Pedals de Nit

Molt bones nens!!!

Ha sapigut greu treure el gran video del free rider Joan, pero l’arxivarem als millors moments dels Pedals.

Bueno, doncs encara que sembli mentira, ja tenim equipació, tothom que la vulgui que m’ho digui o que deixi un comentari.

També aprofitem per penjar unes fotilos de la setmana pasada fent uns pedals de migdia. La ruta va ser forta, no ho dic pel grau de desnivell, 250m en 10Km, sino per la gran taxa alcoholica que vam aconseguir!!!! AIXO SI QUE ES UN ESMORZAR COM DEU MANA!!!!

També aprofito per convidar als pedals que van anar a la cursa per parelles perque pengin la crónica.
Apa Salut.

1. Ei marxa popular a cellera de ter,diumenge 28 pot estar be pag www.lacellera.com ja direu algo agurt.

2. Guarda-me'n un per mi també!

3. uno talla M for me... prepareu-vos, ja estic curat de la meva lesio... torno amb mes força que mai...

4. Jo també en vull un. Suposo que la talla meva serà la M.

Benvingut Javi, veig que agafes el relleu d'en Marcos, no? A veure quan podem estar tots bé i amb l'equipació per fer una ruta ben parida tots junts.

Apa, salut!!

5. La cronica dels pedals de dia.

Bueno el dia va començar amb una trucada de telefon, albert que arribem tard si vos anar tirant ehehehehehehe me adormit ja voiiiiii ehehehehe.Pasat el primer entrevac arribo al poliesportiu trovo els companys que ja havien fet les incripcions i la meva tambe (merci alex),bueno i com tipic de les marxes populars tot mplegat de enfermos i de inutils amb bicis de 3000 euros clar jajajaja.
    Donen lo sortida a muerte pel mitg del poble a 25km/h hi venga comença el cami de terra el fang hi les basses i els camps gelats, puru fred jajajaja hi primer envus repatxo estret i caos vinga cullons que per aqui es passa!!!!!
    bueno mes cami ample i tothom se coloca a lloc menys un enfermo que pujava amb plat gran i el 4 pinyo alla entre domingeros res curva la agafa per fora 2 pedalades i enstreu les pegatines a tots en la primera pujada jajaja nem fen en joan corre per darrera apror pero den alex hi en josep (pedals de nit) no se sap res,bueno a mitja pujada se sen (amb veu de home gran)perdona por la derecha ehehehehe voivoi amb els nervis me surto li dic pasa pasa hi que cabron el alex,nem fent hi diu estic fart de arrastra la roda aquesta es un mort (es que porta una do descens jajajaja),a la vaixada sen va hi ja no el veim mes fins a la meta, al final de la baixada esperem a en joan i on es comenca a pasar gent hi mirel jajajajaja.nem fent segona pujada hi nem fent xinoxano lo tipic parem al merendero taronges aigua hi poca cosa mes al final de la pujada, per fi la baixada de aquelles tipiques corriol petic ple de fang hi desnivells guapissims.
    Hi ahi va segona pujada prenem barreta energetica que ja no en pillarem mes,per que molava gaire el proxim cop farmablue,nem fen muntanya amunt hi veiem el monitor del gimnas girona emputxan a un avi de uns 80kg ole tus guevos,bueno arribem a dalt hi 2 merendero hi ens diuen quidado que un se ha trencat la clavicula a la baixada, nem fen xinoxano, final de la baixada hi ens fan passar per un riu ple de fang hi aigua cuidado joan que aqui patina hi la gent ha posat el peus a la aigua hi bueno 30 segñ. despres se sent la mare que els va parirrrrrr colla de inutils jajajaja en joan amb els 2 peus a la aigua,hi bueno ja despres res recta final pel mitg del poble meta hi una bona botifarra i uns bons regals,ahhhh a mitja baixada en una curva de 180 el cabron den joan va fern un interior saltant un marge de forma increible hi esclar deixant alucinat un domingero amb una pedazo de bici jajajajajaja.

6. Olè Albert! està bé que algú s'hagi animat a fer la crònica (o eres tu o era jo).
    Per cert, m'he quedat sense movil fins el dilluns 29 que és quan torno a la feina... wenoooooooooooo Fins aviat gent!!
    P.D. Truqueu a l'Eva si voleu parlar amb mi. jajajaja

7. Bueno, bueno.

Doncs sembla ser que ja tenim tancat el tema de les equipacions.

Joan Torres = Mallot M Culote M
    Josep "Palamos" = Mallot L Culote L
    PEPE = Mollot XL Culote XL

Pendents:

COMO NO....el puto CUMA...en teoria avui m'ha de pagar...sino ahhhh se siente!!!!

Edu...dicen que ta liado con la nieve, no colombiana!!!com en el Molina...ciertas fuentes dicen que ha ido a hacer freerider por los senderos nevados.

Enric.....desde que fue a Brasil con su personal coacher....Ha quedado abducido.

Carles cagado Planes.....desde que no esta en forma...desaparecido en el mapa...las malas lenguas dicen que se entrena en secreto con el PEPE.

8. Afegim a la llista de Mallots en Cuma

Jaume Cumalada = Mallot L Culote L

9. Pels pels!!! BON NADAL NENES

10. Cuma sempre fots el mateix! SEMPRE TOT AL ÚLTIM MOMENT!!

BON NADAL I SANT ESTEVE A TOTS!

11. HOLA BONES...SOC EL ONCLE D´EN JAUME COMALADA I HE MIRAT EL VOSTRE BLOG I ESTA MOLT BE, US PASO EL MEU PER SI HO VOLEU POSAR O MIRAR-LO I POSO EL VOSTRE COM AMICS DEL BLOG EN EL MEU..BON NADAL
    www.triatletamiguel.blogspot.com

12. Crònica de la sortida "dominguera" del dia de Nadal

En Cuma i jo vam anar a fer una sortideta de 30 km amb poc desnivell. Vam sortir de casa cap a St. Gregori i allà vam agafar la ruta 4 (blava). A l'estiu ja l'havíem fet una vegada amb en Joan però la vam fer al revés i ens vam saltar algun tall.

Va ser una sortida ben tranquila que va estar marcada pel fang. Hi havia zones que la roda anava tota l'estona patinant (a mi no tant pq portava els meus super Country Mud!!!) i en Cuma va estar a punt de fotre's una nata mentre mirava uns gossos. Només caldria destacar que el tros de la ruta que passava pel mig d'un camp (suposo que en Joan se'n deu recordar) ara ja es veia pq s'havia tallat tota l'herba.

I poca cosa més. Com a mínim vam entrenar una mica les cames per no perdre forma.

Apa, salut i bones festes!!

13. Hola, BONES FESTES a tothom!!
    Em sap greu desenganyar-vos, però no, no he anat amb en Cuma ni res de tot això. Resulta que tot ha estat perquè en Ricard s'ha equivocat de compte de gmail i m'ha posat a mi.

Apa doncs... només desitjar-vos que el 2009 sigui un any ple de pedalades pels pedals!!

14. Ja deia jo que veia en Ricard molt femení l'altre dia... jajaja

Per cert el meu tiu ens ha afegit com a LINK en la seva pàgina web http://www.triatletamiguel.blogspot.com/ si teniu un ratu mireuvos-la trovareu informació de competicions i excursions ja fetes.

15. Crònica de la sortida del 30/12/08
    ==================================

Vam quedar, en Kuma l'Albert i jo per anar a fer un sortida tranquila en un dia tristot, grisot, ennuvoladot... i tot això.

Cap a les 16:00 vam començar a tirar cap a la ruta nº12 que ja hvíem fet altres vegades. Costava una mica més perquè el terra estava ple d'aigua i fang però es podia anar fent bé. Al cap d'una estona va començar a ploure una mica (4 gotes) però gairebé no es notava.

Llavors em va venir un petit xungo (xungo = mareig), vam parar un minutet i vam seguir, suposo que encara estava païnt el dinar. Vam anar tirant i hi havia molts llocs que semblàvem gilipolles perquè anàvem pedalant com si haguéssim d'avançar molt i gràcies al fang ens movíem 1mm per pedalada.

Vam anar fent, després de la ruta nº12 vam empalmar amb la nº4 i ja es començava a fer una mica fosc, però cap problema perquè en Kuma i jo portàvem els llums.

Llavors ens vam parar per muntar els llums i fer alguna fota, però resulta que la càmera no tenia bateria. Desrés quan vam voler seguir... SORPRESA!!! HAVIA PUNXAT LA RODA AMB UN PAL!! Apa, quina alegria, allà al mig de la muntanya, plovent (ara ja no eren 4 gotes) i negra nit, amb en Kuma enfocant i l'Albert i jo anar canviant la roda amb les mans plenes de fang. Vam canviar la càmera però quan s'havia de muntar hi havia una puta peça que no encaixava. Per moments vam estar pensant en trucar algú que ens vingués a buscar en cotxe o alguna cosa així. Ens vam estar barallant amb aquella peça una bona estona fins que a en Kuma se li va encendre la bombeta i va suggerir que provéssim de cargolar-la fent servir una clau allen. I... collons!! Va funcionar!!! Allà hi vam deixar un parell de molles que anàven amb l'eix de la roda però el que importava és que s'aguantés la roda fins arribar a casa. I va aguantar.

La resta de camí cap a casa el vam fer amb en Kuma al davant, jo al darrera i l'Albert al mig perquè no portava llums i d'aquesta manera s'hi veia una mica.

I aquesta ha estat l'última sortida de l'any, almenys per mi. Ens ho vam passar molt bé però, per mi, sobrava el tema de punxar la roda.