dissabte, 8 de novembre del 2008

Sortida St Miquel i el Àngels


Hola que tal?
Sortida molt gay, perdó volia dir molt guay...avui hem quedat a 8:45 per pujar a St Miquel i als Àngels, quan arribo ja hi havia en Lermo i l'Edu després arriben els altres menys dues baixes, en Joan (júnior) que s'ha quedat enganxat al llit :D , i en Carles que s'ha acollonit a última hora, les males llengües diuen que no volia venir per por a no quedar primer. Bé al final érem set: l'Edu, Lermo, Marcos(Raikkonen)Lopez, Javi, Ricard, Coma i jo: Joan(Farmablue).

Pujada a Sant Miquel sense problemes, no sé qui ha arribat primer però si qui ha arribat últim, jeje. Baixada tranquil·la amb en Ricard mentres les cabres boges baixaven al davant, en Ricard m'ha donat una bona idea pel bloc mentres baixàvem, m'ha dit que tenia fotos antigues i que me les passaria per posar-les al bloc i m'ha semblat una bona idea, farem una secció que segurament es dirà " Pedals Histori " on hi podrem veure fotos antigues.

Hem arribat a Celrà i allà després de varis comentaris gays, que no reproduirem, i els primers problemes mecànics d'en Marcos Raikkonen, jo m'he pres un "Chupatin" de Farmablue, hi he pujat de collons, apa ja he cobert el cupu de publicitat de la crònica. A mitja pujada als Àngels en Marcos trenca la pinsa del freno i hem de parar per fer un "arreglo" i de cop i volta i sense saber com apareix en Joan(júnior), que agafa el relleu a en Lermo que ha de marxar abans d'hora.

Finalment arribem als Àngels. Bé després de veure un tiu d'uns 50 anys amb un Porche vermell i una dona que si s'acosta molt a un radiador es desfà, pixant al marge, quin "glamourrr". Allà dalt el millor una birra i un entrepà de botifarra.


15 comentaris:

  1. Molt be Joan, sort dels teus comentaris, i gracies per no reproduïr d'altres jeje. La veritat es que Marcos "Raikonen" ja n'apendra a canviar de mecanic, ja.. Tanta parada tecnica, em van fer perdre una mica de temps, i vaig haver de marxar, pero ja veig que va arribar un bon relleu, em vaig endescuidar d'encarregar el meu entrepa jeje apa, la proxima??? encara no, pero jo voto per pujar al Basegoda...d'aqui unes setmanes, abans hauriem de fer un parell de Sant Graus,i Rocacorba...

    ResponElimina
  2. M'oblidava, a veure si algu es compra un GPS i graba les rutes, per despres penjarles a la web,ja en plan "pijo" jeje Marcos, a ti que te van todas estas pijadas ;)

    ResponElimina
  3. la excursion al bassegoda me motiva pepe, yo tambien tengo ganas de ir... respecto a los comentarios gays.. por un momento me disteis miedo.. se nota mucha falta de cariño en algunos!!!!

    ResponElimina
  4. Que vergüenza!!!!! Que desfachatez PEPE….me tengo que sentir aludido por algún motivo??? Que sepas que aun no se ma quedao la manguera enganchada…”de momento” …ese sí algo de líquido si que perdia. En fin creo que voy a montar mi propio taller, Xapuzas Lopez, algún dinerillo me sacaría, o mejor dicho, me ahorraría. La salida estuvo bien, aunque algunos nos quedamos un poquillo con el gusanillo alcohólico, ya que no nos dejaron repetir con la estrellita.
    La descripción de la carrera se resume en Cuma con sus 5 minutos de gloria subiendo a San Miquel. Joan Torricelli después de descargar bien descargador en su casa “truco para que la bici pese menos” engancho con el grupo delantero, gracias a que aquí Raikonen presente decidió esperarlo en la cuneta. Pepe alias el motor Perkin…..pedalea pedalea pedalea…eso sí siempre tirando de molinillo aunque sea en bajadas. Ricard demostó su gran progresión UNDIENDO EN LA MESERIA AL CUMA. Lopez Senior forzando a Raikonen para ver si conseguía que tuviera problemas mecánicos. Joan alias Farmablue el destapado de la jornada, tuvo sus 5 minutos de gloria gracias al xupitin del patrocinador, tendremos que estudiar estas drogas. Y el aquí presente que acaba de volver de ca’l Radical pa que le arreglen la rula.
    Me abstengo de comentarios gays.

    ResponElimina
  5. Quan tingui el refredat curat que portava, faci 4 estiraments ja parlarem i em foti alguns xutes del Farmablueclub ja vurem...

    ResponElimina
  6. EL ANONIM AQUEST SÓC JO EN CUMA.

    Per cert molt maca la pàgina i les fotos i com he posat abans tres males ratxes seguides no passen mai. Per cert en Ricard em va demanar no quedar últim per un dia i jo vaig cumplir :D

    ResponElimina
  7. aixi m'agrada.. que la seccio verano azul també s'animi amb els comentaris!!!

    Aquest diumenge cap a barna a destrossar els pixapins.. qui s'apunta???

    ResponElimina
  8. Ei, bones!!

    Per veure les fotos de les altres sortides que he fet aneu aquí: http://picasaweb.google.es/rbatllori/PedalsHistRic#

    Apa, salut!!

    ResponElimina
  9. Dit i fet, així m'agrada !
    Bé Ricard ja he fet un enllaç a la pagina principal, per veure les fotos, ja els hi deixarè per sempre !
    Apa espero que mes gent s'hi animi !!!

    ResponElimina
  10. Que grande que grande Ricard"""Lo mejor dels pedals historics les fotos on surt en Cuma fent poses de Champion!!!No tienen desperdicio!!!

    ResponElimina
  11. A Barna duptu de vindre perque porto una calipandria a sobre... Però tranquils si no vinc aquesta setmana la següent segu que us estic vigilant les esquenes.

    Marcos si cal tornare amb la AFX perque les ex sempre porten mala llet a sobre per pujar fort.

    ResponElimina
  12. De fet les fotos no són pas del desembre del 2007. Van des del setembre del 2007 fins a l'octubre d'aquest any. El que passa és que no estan separades. No sé si hi ha alguna manera d'organitzar-les per les diferents sortides que s'hagin fet o deixar-ho així.

    Per cert, jo tampoc podré venir aquest cap de setmana amb bici. Però si no hi ha res de nou compteu amb mi per l'altra setmana.

    Apa, siau!

    ResponElimina
  13. VOLEM LA CRONICA D'AVUI!!!!!

    ResponElimina
  14. Putos domingueros!!!
    Us informo que un pedal de dia de nit avui ha anat a la marxa popular de la copa gironina hi ha quedat el 41 amb bambes de goma tova!!!!!!

    Tot lo altre....de domingueros!!

    ResponElimina
  15. Ja ho diuen que la copa Gironina a perdut molt !!

    ResponElimina