dilluns, 8 de febrer del 2010

Pseudo-Copa Gironina de Calonge

Diumenge 9:00
El dia pintava bastant bé, solet, una mica de tramuntana i una temperatura força agradable. Vam arribar tots força bé, a excepció d’en Josep, que es va liar la nit anterior. Tots teníem un grau de fred diferent però, en Peraira amb calces curtes el colgao, en Marcos fins i tot els calçotets tèrmics, i la resta un entremig.
Vam tirar direcció al punt d’inici de la ruta, xerrant i fent broma. Un cop allà, quatre estiraments, la foto de rigor, i apa, muntanyes amunt seguint el GPS. La cosa anava bé, en Joan tirava, en Josep algo sobat també, en Marcos estava cansat, però anava fent i l’Albert i jo, xino xano. Quan vam arribar a la pista de Puigcargol, la ruta es va complicar, pujades més fortes, bassals enormes...encara s’escorren les meves botes, i manca d’orientació, ja que vam repetir un tram perquè, per culpa meva, vaig ignorar al GPS. Després d’aquest entrebanc i 500m de repetició de camins i uns quants metres de desnivell, vam trobar un corriol molt xulo, per la gent de la costa, no els mariques de Girona, que ens va dur al camí de la Bell-lloc, un gran descobriment!!

A partir d’aquest punt, els ànims van anar avall, el cansament va fer-se mostrar en les cames d’en Marcos i en Joan, i la gana també va fer acta de presència. Ambtot, vam decidir passar de la Copa Gironina, i anar cap a l’hermita de Fitor, menjar alguna cosa, i decidir què fer.
La decisió va ser, que l’Albert per curro, i en Marcos per cansament van tornar per pista (es van liar un xic van comentar), i en Joan en Josep i jo vam tornar per corriols, força divertits, en els que vaig punxar la roda, però va valer la pena.

Diumenge 13:00
Finalment, després de vint-i-pico kilòmetres i 3h i algo de rutilla dominguera, ens vam retrobar altre cop tots al bar de davant la gasolinera on curra l’Albert, i ens vam fotre unes birres, braves i tapeta molt i molt agust!

1. Ei una ruta super guapa,hi sobretot per que erem mes de 2 persones a vera quan se torna a repetir!!

2. Pròximament l'anàlisi del track, i el mateix penjat al Wikiloc.

Fins aviat, i cert, s'ha de repetir.
    La meva proposta ja va ser feta ahir, quedada per la zona de Llagostera, que hi ha molts tracks, i és un entremig entre Girona i la costa!

3. Llàstima que em vaig passar massa amb la ruta que vaig fer dissabte (70 km). M'hagués fet gràcia venir. Suposo que hagués estat al mateix nivell de cansament que la gent de Girona... jejeje

A vera si a la propera puc venir!

Apa, salut!!

4. ei Alex!!! de puta mare, semblem pros de veritat!!! Pel que fa al tema de fer la primera cursa puntuable el dissabte o el diumenge a mi m'es igual, l'objectiu es que siguem la maxima gent possible!!! Per tant, si a tothom li va be, ho podem fer dissabte 20.

5. A mi em poseu una mica entre l'espasa i la paret però si a tothom li va bé dissabte pos gas a la burra.

P.D: En Marcos jo ja se que li feia falta perque no estigues cansat jajajaja (Jo diumenge vaig sortir a les 11 del matí a fer carretera i despres dels 70 km i part del Subira tampoc anava molt fi a les pujades)

P.D2: La proxima sortida paxangodominguera que feu ja vindre a veure aquests caminets de Palumos, però res de bar que això es pes no aplicable.

6. Cagum deuuuuuuuuuuuuuuu......merda de bicis de carretera....merda de rodillos....merda de GPS's.....merda d'enfermos qui si tiren trialera cap avall......
    Ja veig que aqui...cada maestrillo tiene su librillo....tot si val per guanyar....jajajajajaj

Bueno bueno, jo la meva arma, parlant de librillos....em varen regalar un llibre que diu "TECNICAS MAESTRAS DEL MOUNTAIN BIKE"...total, tot un adoctrinat en el tema, un altre cosa sera poder aplicar-ho, ajjajaaj, algu semblant com a la uni..XDD

En fin, que queda una setmana per veurens les cares, "per mi, prefereixo diumenge", i això sembla com els entrenos de la formula 1, aquí tots entrenant-se d'amagat i guardant les cartes.