dimecres, 3 de febrer del 2010

Anàlisi de les rutes realitzades


Bones a tots!!

M'agradaria iniciar l'any, amb una proposta força bona, crec, que pot interessar a l'equip. A continuació publico la ruta que vam realitzar (Alex) amb en Josep el passat diumenge, amb l'anàlisi que la gent de la web Cicloide realitzen, com a exemple del que podria ser la publicació de les rutes que realitzem tots plegats en la Lliga Pedals de dia pedals de nit, o qualsevol de nosaltres en les nostres poques hores lliures.
Ja em comentareu si us sembla bé o no, crec que li dona un aspecte més "Pro" al blog, però bé, de moment us mostro el resultat.

Fins aviat!


5 comentaris:

  1. Uoleee...puta madre no Alex?????

    Que t'ho fa directament la pagina posant-li els punts del track????

    En fin....tu, jo m'apunto aquest diumenge a rutilla XTR per Palamos...així mirem si l'Albert supera els seus 130W....jajjajajaja.....això si, condició indispensable....un bon esmorzar-dinar!!!

    ResponElimina
  2. Bones,

    La idea de l'analisi del track està bé, pero pel que veig ara, està tot a 0!!
    Li poses el track a la pagina cicloide, et crea l'analisi, i el codi perque ho posis a la teva web...però ara no va bé!

    Diumenge, pot estar bé la ruta, el perfil és maco!!
    Aviam si s'anima la gent.
    Demà us dic lloc i hora per quedar!

    Fins demà!

    ResponElimina
  3. Com mola la cosa aquesta,venga va jo me apunto tambe a la rutilla del diumenge, o per lo menos part de ella.

    P.D:la primera cursa sau-susqueda no es podria avançar al dissabte 20,si va be a tothom clar si no res.

    ResponElimina
  4. A mi en principi ja em va bé canviar-ho pel dia 20. Hauríem de veure si la majoria hi està d'acord o no.

    Si aconsegueixo fer entrar el meu GPS en garantia i me l'arreglen també ho faré això de les rutes. Però ara meteix no puc perquè se'm para o se'm penja cada 2x3.

    Apa, salut!!

    ResponElimina
  5. Hola que tal?
    Alex aixo de l'analisis de la ruta es molt guapo!!!
    Pel que fa a la cursa de susqueda-sau a mi m'es igual el dia!
    Com va anar diumenge?

    ResponElimina