diumenge, 1 de febrer del 2009

Sortida 28/01/2009

Vam quedar dimecres a la tarda per fer una sortida en bici l'Albert, en Joan i jo. Vam decidir de provar de fer una ruta nova que passava per les Mines del nen Jesús i St. Miquel.
Vam començar al barri del Pont Major per la carretera que puja a Montjuic. De seguida vam deixar la carretera per anar per un camí de terra i pedres, moltes pedres. Al principi era una mica tècnic perquè feia una mica de pujada, hi havia pedres i passaves per llocs estrets amb plantes que anàven tocant els collons.Després d'aquest tros vam travessar un pont sobre la variant de la N-II i vam anar pujant. Al cap d'una estona a mà dreta vam veure una pujada molt bèstia que seguia una línia d'alta tensió. En Joan va voler fer-se una foto pujant-ne un tros (sobretot no feu zoom a la foto que perd la gràcia!! xD).
Després vam seguir per on marcava la ruta pensant que seria molt més suau però no va ser ben bé així. El pendent anava augmentant bastant i a sobre, quan semblava que s'acabava la pujada, encara n'hi havia més i amb més pendent!!! Total que vam arribar a fer un pendent de gairebé el 30% durant una bona estona amb en Joan arrossegant la llengua per terra i jo intentant seguir el ritme de l'Albert mentre ell no parava de repetir tot feliç: "HO HAVEU VIST!!! LA MARE QUE ELS VA PARIR!!!!!" Ell la va fer tota a la primera i en Joan i jo ens vam haver de parar alguna vegada. L'Albert va aprofitar per gravar-nos en vídeo mentre pujàvem.Llavors va venir una mica de baixada, una mica més de pujada i ja vam ser a St. Miquel. Abans d'arribar al castell la ruta es desviava a l'esquerra cap a les mines però com que ja era bastant tard vam decidir que el millor que podíem fer era anar pel camí que ja coneixíem i deixar les mines per un altre dia.
Vam baixar St. Miquel per la ruta llarga i en Joan i l'Albert es van posar a prova per veure qui baixava més ràpid (jo em mantenia a una distància, diguem que... relativament gran). Al final va guanyar l'Albert perquè en un tros de pujada en Joan va afluixar i un cop el va avançar va fer de "tapón" i ja no el va deixar passar.
Durant la baixada ens vam trobar amb un tiu que estava corrent per allà que devia flipar bastant al veure (i també sentir) a en Joan i l'Albert.Un cop a casa d'en Joan ens vam trobar amb l'oncle d'en Kuma i ens vam fer algunes fotos amb l'equipació nova.Les fotos de la sortida estan aquí: http://picasaweb.google.es/rbatllori/StMiquel30Desnivell

Falten els vídeos de l'Albert que quan els tingui ja posaré el link.

Apa, salut i fins diumenge!!!

Ricard.

1. Molt bé aquesta sortida amb la nova equipació!

Si nungú ha anat a la cursa de Bescanó, pel mal temps, la podriem canviar per la de la setmana que bé, que us semblà?

2. ok, per tant la primera cursa que aplaçada a el dia 7 al Btt la Selva a Riudarenes.

3. Venga va jo tambe me apunto.

4. Si no hi ha cap inconvenient d'última hora podeu comptar amb mi. He intentat penjar els vídeos de la sortida que va gravar l'Albert al mateix àlbum web del Picassa però no es veuen. No sé si és culpa del format o què passa. Ja miraré di hi trobo alguna solució.

Apa, salut!

5. que tal ha anat la cursa del diumenge de Bescano, i havia una mica de fang..molt maques les fotos de la equipacio, heu fet propaganda de la botiga.
    salutacions
    suposo que el kuma no l´han deixat anar...

6. bueno, bueno, no tienen desperdicio los videos, albert estas pitjor del que em pensava....

7. Ei nois anuncien pluges pel divendres i pel dissabte,que farem anem aquest cap de setmana a la cursa? segurament estara el circuit fet caldo,hi es per fer la incr. anticipada o no ja direu algo.

8. Pluges per divendres i dissabte, pero diumenge sol. Jo hi vaig segur albert. Ja estic fins als collons.. encara no he debutat aquest any i ja tinc "mono". Si plou el diumenge.. pues a joderse.. s'acabat el mariconejar...

9. Venga va pues,som-hi en ricard tambe diu que vindra a vera si podem quedar tots ala fins diumenge.

10. Jo dissabte a la nit tinc dos cumples... o sigui que duptu vindre.
    Aquest diumenge passat vaig sortir amb la pluja del mono que portava a pujar sant miquel i vaig acabar fet un fastic o sigui que vull fer un debut victorios quan les plujes marxin... (no vull embrutar el nostre maginific mallot d'equip)

Fins aquesta cursa si no tinc cumple o la que be peti qui peti

11. Per cert totom dient que sortiria plovent diumenge i al final vaig ser l'unic amb la pluja que queia

12. Ets l'únic mascle autènic Kuma!!! xDDD Va, aquest diumenge sí que toca. Ara cal fer la preinscripció abans de divendres i a demostrar qui som els PEDALS DE DIA PEDALS DE NIT!!

Apa, salut!

13. bueno gentuza, preinscripcion realizada. Aqui un miembro dels pedals que debuta con la equipacion.

14. Jo i en Marcos també vam fer la preinscripció ahir a última hora! A aquesta cursa sí que s'hi va eh!!

15. Venga va que anem per bon cami,en ricard i jo tambe la tenim feta hi en alex tambe be,si encara coincidirem tots a vera fins diumenge!!!

16. Ei si algu te el telefon den edu que li digui que ha de portar el dorsal de massanet apa fins dema.

17. Ei javi com estas?,dona senyals de vida.

P.D:quan de enfermo fill de puta que corre