dissabte, 24 de gener del 2009

Nova equipació.

Ja la tenim aquí !

1. Ara si que fotem el pego ara ens deixaran posar a davant de tot a les curses jajajaja

2. Déu ni do!!! Si semblem professionals i tot!! Ara només caldria que a les curses algú de nosaltres quedés entre els 3 primers i ja començaríem a rebre ofertes de patrocinadors.

3. ei.. fins i tot jo crec que intimidem!!! Ei joan molt be, veig que ja te format lo de la lliga!!!!
    A veure si arriba 1 de febrer i veiem els primers punts...

4. Ara falta fer un bon paper en general y ja tindrem un lloc dins les competicions com els de ipanasa que estan a davan de tot casi, pos nosaltres doncs anirem a inimtimidar els penultims i els antepenultims jajajajaj (es broma) sincerament a veure si podem intimidar a partir del numero 50 que ja es molt i tenim un renom.

5. Com es queda per la primera cursa?

6. CRÒNICA DE LA SORTIDA DEL 28/01/09
    ===================================

Vam quedar dimecres a la tarda per fer una sortida en bici l'Albert, en Joan i jo. Vam decidir de provar de fer una ruta nova que passava per les Mines del nen Jesús i St. Miquel. Vam començar al barri del Pont Major per la carretera que puja a Montjuic. De seguida vam deixar la carretera per anar per un camí de terra i pedres, moltes pedres. Al principi era una mica tècnic perquè feia una mica de pujada, hi havia pedres i passaves per llocs estrets amb plantes que anàven tocant els collons.

Després d'aquest tros vam travessar un pont sobre la variant de la N-II i vam anar pujant. Al cap d'una estona a mà dreta vam veure una pujada molt bèstia que seguia una línia d'alta tensió. En Joan va voler fer-se una foto pujant-ne un tros (sobretot no feu zoom a la foto que perd la gràcia!! xD). Després vam seguir per on marcava la ruta pensant que seria molt més suau però no va ser ben bé així. El pendent anava augmentant bastant i a sobre, quan semblava que s'acabava la pujada, encara n'hi havia més i amb més pendent!!! Total que vam arribar a fer un pendent de gairebé el 30% durant una bona estona amb en Joan arrossegant la llengua per terra i jo intentant seguir el ritme de l'Albert mentre ell no parava de repetir tot feliç: "HO HAVEU VIST!!! LA MARE QUE ELS VA PARIR!!!!!" Ell la va fer tota a la primera i en Joan i jo ens vam haver de parar alguna vegada. L'Albert va aprofitar per gravar-nos en vídeo mentre pujàvem.

Llavors va venir una mica de baixada, una mica més de pujada i ja vam ser a St. Miquel. Abans d'arribar al castell la ruta es desviava a l'esquerra cap a les mines però com que ja era bastant tard vam decidir que el millor que podíem fer era anar pel camí que ja coneixíem i deixar les mines per un altre dia. Vam baixar St. Miquel per la ruta llarga i en Joan i l'Albert es van posar a prova per veure qui baixava més ràpid (jo em mantenia a una distància, diguem que... relativament gran). Al final va guanyar l'Albert perquè en un tros de pujada en Joan va afluixar i un cop el va avançar va fer de "tapón" i ja no el va deixar passar. Durant la baixada ens vam trobar amb un tiu que estava corrent per allà que devia flipar bastant al veure (i també sentir) a en Joan i l'Albert.

Un cop a casa d'en Joan ens vam trobar amb l'oncle d'en Kuma i ens vam fer algunes fotos amb l'equipació nova.

Les fotos de la sortida estan aquí: http://picasaweb.google.es/rbatllori/StMiquel30Desnivell#

Falten els vídeos de l'Albert que quan els tingui ja posaré el link.

Apa, salut i fins diumenge!!!

P.D.: Si no hi ha cap canvi d'última hora me sembla que la cursa estarà una mica passada per aigua. I la meva idea és anar allà amb bici i així anar escalfant pel camí.

7. Ei nois, que fem dema?.Amb aquest temps el circuit estara fet una merda,i la gent aquesta de bescano normalment fan cirquits força complicats,aixo de saltar recs no mola en sec imagineuvos en moll.Jo proposo aplaçar la primera prova de la lliga,perque sino ens hi podem fer malt dema,nose ja direm algo pero estaria be posar-nos tots de acord apa dewwww.

8. En Ricard jugara amb aventatge amb el michelin country mud... no hi ha dret... jajaja

Jo proposo d'anari plogui o no ja que sino es puja amb bici es fara a pota com el ciclocross i baixar doncs... ja es vura...

9. El que hauríem de fer és posar-nos tots d'acord. La idea inicial era anar-hi però veient el que ha plogut i el que està plovent avui me sembla que és massa. A hores d'ara em començaria a decantar per deixar l'inici de la lliga pel cap de setmana que vé.

Ja direu alguna cosa.

10. Diumenge es la cursa i ningu diu si s'hi va o si no si va amb aquest temps

11. bones pedals!!!

jo m'aixecaré al matí i si no plou em presentare a bescano. si plou no hi anire.

Ens veiem dema!!!!

12. El meu cosi que fa copa gironina avui ha anat a fer el circuit de la cursa de bescano i m'ha comentat que no hi anirà pk esta feta una merda i hi les trialeres estan plenes de ragates mal parides i tot embessat.