dilluns, 12 de gener del 2009

Cursa Maçanet - Volta curta -

Eii!!! Hola de nou!!!

Aquest diumenge vam anar a fer la cursa a Maçanet de la Selva amb l'Albert i l'Edu. Va començar amb un petit problema de logística... Quan estava arribant a Maçanet me'n vaig adonar que no portava el casc. Se'm va acudir trucar a l'Albert per si encara estava a prop de casa seva i... moltes gràcies Albert!! T'estimu!!! (com a amic, eh!!)

Doncs això, l'Albert ja havia sortit però com que és tan bon nano i tan ben parit va tornar a casa seva per pillar un casc per mi.Mentrestant amb l'Edu ens vam inscriure, vam prendre una mica de xocolata desfeta (amb regust a cremat, tot s'ha de dir) i vam començar a escalfar fent uns 3 km per la zona.Llavors va arribar l'Albert amb temps suficient per fer la inscripció, deixar-me el casc i començar la cursa. Això sí, vam començar els últims. Per cert, l'Edu va fer la llarga i l'Albert i jo, la curta.

Tot just començar la primera pujada ja es veia a la llunyania el primer classificat que treia uns quants metres al segon. Vaja quina colla de malalts!!!Doncs bé, l'Edu havia sortit al davant pq els de la llarga sortien abans que els de la curta i no li vaig veure el pèl en tota l'estona. L'Albert i jo vam començar amb la calma (al meu ritme) i vam començar a avançar gent a la primera pujada. Per cert, a la primera pujada ja vam trobar un tiu que estava empenyent a bici... Déu ni do... quin personal!!! Al cap d'una estona ja vam veure un altre tiu amb la biela del pedal a la mà... Aix, n'hi ha que no sé ni perquè surten de casa!!L'Albert se'n va cansar d'anar al meu ritme i va anar fent.
Però el vaig trobar de seguida perquè es va fotre un embús al mig de la cursa que semblava que haguéssis de pagar peatge per passar.

Després de l'embús un inútil que tenia davant se'm va parar a mitja pujada fent-me parar a mi també. Aquí va ser on vaig perdre l'Albert perquè abans no vaig poder arrancar (gràcies al fang) ja em van passar uns quants que precisament no anàvem massa ràpid pujant.Vaig anar fent amb algunes baixades molt xules i unes altres no tant xules pq estàven plenes de fang i la roda anava on volia.Després de l'habituallament hi havia una pujada que era impossible fer-la sobre la bici. No és que fos pronunciada, sinó que era tot fang i ple de roderes dels que havíen passat abans. Per molt que m'hi esforcés a pedalar la bici es quedava quieta. Vaig decidir fer-la a peu (com feia tothom que veia prop meu).Després vaig anar una estona al mateix ritme que una noia (per res en especial, només que el ritme ja m'estava bé). Després del desviament de la curta, se li va sortir la cadena i amablement la vaig ajudar. Després de fer la bona obra del dia la vaig deixar enrere pq veia que quedava poc i encara estava bé.

Abans d'arribar a la meta vaig avançar a un parell de persones més. Un cop allà vaig buscar a l'Albert però ja havia fotut el camp cap a Palamós. Vaig rentar la bici, vaig menjar l'entrepà de buti i em vaig estar esperant amb la càmera en mà a que arribés l'Edu. Després d'esperar una bona estona i quan ja començava a pensar que li havia passat alguna cosa el vaig veure aparèixer tot rebentat. Es veu que la llarga era bastant durilla.Al principi em semblava molt car el preu (20 € al mateix dia amb assegurança inclosa) però resulta que amb el preu et donaven l'entrepà de butifarra, la beguda i les pastes que volguéssis, un parell de bosses de patates, un Donut, uns mitjons del Club Ciclista Maçanet i un Buff, a part de la xocolata i el café d'abans de començar la cursa. O sigui, que està mb!!!

I fins aquí la crònica del dia. Em pensava que patiria molt però reconec que m'ho vaig passar mb. Això sí, va sobrar una mica de fang.

Les fotos són: http://picasaweb.google.es/rbatllori/MaAnetDeLaSelva2009#I

Apa, salut!!

Ricard.

1. Diumenge 7:30 de mati sona el despertador (tindria que estar prohibit aixo jajaja),agafo els trastos hi cap a massanet bueno al cap de una estona truca en ricard eiiii que no tinc casc,venga va mitja volta hi a per el casc.Arreglat el problema inscripcio,vestimenta,hi cap a la cua amb en ricard el edu estava mes endavant per que volia fer la volta llarga bueno sortim com domingeros hi al cap de 500 metres el primer ja estava a dalt de la primera pujada que cabron jajajaja,pero bueno nem fen hi primera baixada amb fang pedres hi una jamona ele aixis si que se va be,nem fem domingerament els primers repatxons esperant en ricard fins que a la segona baixada el perdo hi ja esta ja no som amics,bueno portavem poder 2 o 3 km hi ja havien 4 o 5 baixes putu fang de merda es ho carrega tot.Hi nem fem hi enbus de domingeros una baixada amb una mica de fang i aiaiaiai que me embrut acabat el embus ja pasant del fang pel mitg de les basses adelentant inutils, aixo si que fa pujar els fums despres de passar basses fang hi corriols que semblaben rius primera parada ben parida per cert trovo el edu que amablament hem saluda xerrem una mica hi sen va,bueno jo pillo taronja briox pel cami hi a vera si pillem el edu no hiha cullos ostia mira quin parell de rosses,nem fen xerrant amb un hi un altre hi a falta de 3 km trovo un nen i xerrant xerrant diu ostia que no tinc frens mira mira no frenen joder no doncs putu nen de merda no havia cullons de pillarlo per la baixada,el nen ja escapat "recta" finalultim sprint hi a menjar la botifarra calenta quina gana!!!.
    Despres de veure de havia una cua de cullons per rentar la bici agafo el tiquet baix a per la botifarra hi la dona diu menhdfrs la botifarra no la entenc hi penso que no hiha botifarra? la mare que us va parir 20 eurooooooos la sopresa va ser que al cap de2 hores miro el que ens van regalar mitxons patates una braga pel coll hi la botifarra que nutils a qui se li ocurreix fotre-la alla dintre, pero a part de aixo una ruta molt xula de veritat recomanable al 100x100 nomes cal estalviar una mica jajajajaja.

2. Bones!!

Pel que veig va ser una cursa assequible, l'únic inconvenient va ser el fang...Aviam si la pròxima es fa relativament aprop de casa i puc venir! Jo (Alex) i en Josep vam fer una ruta per la costa, Palamós-Torre Valentina-Calonge-Castell d'aro-s'agaro i cap a casa per carretera...38km, però a ritme de nena, ja que la seva bici fallava, i ens havia obligat a sortir a les 10 i pico, després de donar carbasses al pobre Dani..Ho sento tiu!

En fi, a preparar-se fisicament, que toca fotre-li canya, que pel que fa a mi, l'altre dia casi no m'entren les malles...quin fart de menjar m'he fotut!

3. Me encuentro aqui, atado a mi libro de estudiante y al espejo mirando haver si se cura de una vez la napia.....y al ver estos versos, una lagrimilla recorre mi rostro.....

Cabrons!!!!!...putos enfermos...!!!!ja acabaran els examens, que ja podre tornar a pillar la bici a full time...i anar a curses, que tinc un mono de 3 collons!!!

No us entreneu gaire d'amagat!!!!