dimecres, 11 de maig del 2011

TERRA DE REMENCES!!!

Doncs aquest 9 de maig he anat a fer Terra de Remences 175 km. La curça ha sortit de Sant Esteve d'en Bas a les 8 en punt (M'he aixecat a les 5 de la matinada per poder arribar a les 7 i algu del matí).

A la sortida 4.000 participants casi i nosaltres a radera de tot... Se surt i tots com un aixam d'avelles cap Olot i d'allà a Pujar Capsacosta, una vegada alla estancats intentant adelantar de la manera que es pogues... Per sort del meu tiu Miguel troba un forat i s'escapa i jo i en Xevi quedem taponats fins que s'obre una petita escletxe i comencem a fer adelantaments fins arribar a dalt de tot on baixo tot menjant esperant que m'atrapi en Xevi...

Una vegada a baix ens reagrupem amb el meu tiu i anem direcció Ripoll on ens enganxem a un grup que rodava a 50-55km/h, però en Xevi pert el tren del peloton i l'esperem a l'entrada de Ripoll on comencem a pujar Vall Fogona tots junts. Riuades de pelotons i gent que es reagrupava pujant però la cosa ja s'estava estirant i pel carril contrari es podia adelantar bé (Vam veure un tiu amb una bici plegable fent el notes...).

Baixem Vallfogona (67km/h màxima), gent amb banderes indicant perill i curbes de 360º(Tot ben senyalitzat) i arribem a Olot on en Xevi ens abandona i diu que es queda a la curta (90km justus...) portavem mitja de 28km/h.

Jo i en Miguel ens dirigim a pujar Bracons (7km de port i final de 14% de desnivell) pero abans a l'avituallament em foto pastes i tot el que veig... I despres per pujar amb la panxa plena... Increible somiava amb la meva ex-conor que tenia tres plats i pujaves per on volies...

Arribo a dalt amb altres tot patint (En Miguel ja feia ratu que m'havia adelantat a baix al Port)

Vinga ara a baixar!!! però entre repetxons i puja baixes arribo a Manelleu xupan roda i fet caldu... I a l'abituallament em foto un Gel, però ja portava 130 km a sobre i el cos no estava fi fi fi... I ara tocava pujar a Rupit i cap al Far... Buuuuuuuuf 20km de pujada...

Començo a pujar cap amunt i tot i haver poc desnivell vaig pujant xino xano però la pajara ja m'havia atrapat i només podia pedalar com un zombi (Veia els km passar lentament i gent a la cuneta amb rampes estirant...) fins que em vaig recuperar a 26 km pel final i vam fer l'ultima pujada a plat gros tot rebentant les cames (Vaig pensar si jo apreto i em cremen els altres també pos a joderse todos!!! Con dos cojones)

Baixem direcció Sant Esteve d'en Bas i alla m'adelanten 3 que havia adelantat a baix i FINAL!!! Buuuuuuf 10km seguits baixant i l'esquena no me la notava, ni les cervicals i em pensava que els braços sem desenqueixarien...

Total final i 6 hores i 51 minuts (Contant les dos parades) i 175km.

Vam anar a que ens fessin massatge (No em van fer pujar el besso de miracle), una dutxada i a menjar...

L'organització genial, tot molt ben senyalat i els trams perillosos amb banderes a les curves i cotxes escombra per si algu quedava fotut i assistencia. La bici va anar perfecte com una campiona es va comportar i felicitar l'ajuda rebuda per part del meu tiu Miguel que em va estirar al tram de Manelleu i bueno a veure si l'any que bé en Xevi no li ve la pajara i l'acaba sencera...

L'any que ve a tornari i segu que s'aconsegueix baixar el temps 30 o 45 minuts.

Inga ja explicareu que tal Vilablareig

CUMA

1. Ei cuma!!!! ets un maquina, felicitats perque has completat el que podria ser tranquilament una etapa del Tour de frança...

A partir d'ara a veure si et veiem a les curses btt!!!

2. Felicitats Cuma, per la cursa i per la crònica!

3. Estas fets una bestia!!!!!!!,"ja te engaxarem" jajaja.

4. Amb el teu gran entrenament Albert, deixa que t'ho posi en dubte! jajajaja

5. bona cronica jaume...l´any que ve a per totes baixan a 6 hores,ara ja saps on comença la cursa...
    miguel

6. Q graaaande cuma!!!!vaja bestia!!! Wno tonight penjo cronica d la d vilabrareix!!!

7. SORTIDA BTT DISSABTE MATI!!! QUI S'APUNTA?¿?

APTA PARA TODOS LOS PÚBLICOS.

8. bones tiu!!

Ahir no recordava, que dissabte he de fer un trasllat de varis mobles, i possiblement m'hi tiri tot el matí. Si us va bé diuemnge, per a mi perfecta, en tot cas, el que decisdeixi la majoria. Si puc vinc, sino, hauré de sortir sol un altre dia.

Fins aviat!

9. ei figures, jo m'apunto (ja que es apta para todos los publicos), diumenge no tinc problema, be, ja direu quina ruta fem, a on i a quina hora...