dimarts, 8 de març del 2011

Crònica I Marató de les Gavarres

Vaig trigar 6 hores fent la llarga les quals podien haver-se reduit a 5 hores si no fos per uns errors greus...
Vam sortir els últims dels últims i a travessar la sortida vam tardar 22 segons, més tots els putus taps, quan es paraven amb una mica de fang... fins el quilometre 18 on es separaven les dos voltes.

No es conya, a la primera trialera es va formar un tap gran i molts al veure els rierols paraven en comptes d'entrar i tot junt, a part que el principi hi havia força corriol, va provocar que la gent que podia tirar es reprimís força (No era corriol tecnic, simplement fangos i humit, amb alguna pedra o arbre).

Vaig estar esperant el grup (Pedals de dia pedals de nit) uns 10 o 15 minuts mentre al primer avituallament, em fotia un red bull (Marca pirata) d'aquells, pixava i picava unes quantes pastes del Ipanassa, però al veure que no venien vaig tirar.

Al entrar a la llarga vaig començar a tirar com un camell, però veia que passaven els quilometres i l'aigua se m'acavava i el ritme que portava era alt per els quilometres que faltaven i amb un botelli mig ple... conclusió segur que d'aqui 20 quilometres en trobaré un altre habituallament i tant content... (Doncs una puta merda, van passar 40 quilometres i els 15 últims abans d'arribar a l'últim avituallament va ser un infern)

Entre els avituallaments va haver-hi 40 km i em vaig quedar sense aigua, fet que va provocar no poder tragarme ni una puta barreta amb la boca tan seca i em va començar a entrar una pajara que em va consumir poc a poc. (Tant bon ritme que portava i m'encantava el terreny i les sensacions que tenia, a part em sentia fort per acabar bé... Sempre que tingues provisions i aigua, esclar.) fins arribar a l'últim avituallament on tenia sensació de buidor i necessitava aigua, que no en tenia desde el quilometre 45 o sigui que vaig fer 15 quilometres casi sec d'aigua i resant a Alà, Deu, Jesucrist i a Buda (Com tothom segons em van dir, ja que la majoria pensava que hi hauria tres avituallaments i molta gent no va pararse al primer...) conclusió: baixem el ritme i ja arribem com puguem a lo Motor Perquins...

Per acabar-ho d'adovar, a l'últim avituallament no hi havia aigua!!... només brioxos i red bull d'aquell pirata. (Em vaig fotre dos llaunes i mitja) em van dir que si m'esperava arribaria aigua i em vaig esperar uns 15 minuts, per poder reemplenar el botellin (No hauria arribat gaire lluny sense aigua).

Els ultims 15 km la cadena se'm clavava, els 3 pinyons més llargs del canvi saltaven continuament i el desviador s'enferregava... A part, no recuperava bé perquè els 40 km sense menjar m'estaven passant factura... I tenia mal de lumbars d'anar sentat tota l'estona, per evitar que la bici patines en els trams de fang i aigua.

L'últim tall de corriols i trialera i mig marejat vaig intentar arribar amb l'esperança de sentirme un supervivent... I de sobte quan puju per un tallafocs, a 4 km de l'arrivada, se'm puja el besso dret i després l'esquerre i més endavant l'abductor en una pujada amb el molinet... i parant i estirant... (Em sentia com el que juga al poquer i per una puta carta que en aquest cas va ser l'aigua, em va fer quedarme sense escala de color i em vaig quedar com un putu zombi els 20 km finals).

Arribada i sentint-me super decepcionat, ja que baixant tot bé, pujar també però el fet de sortir últims, tenir taps, no menjar prou, la pajara i sense aigua em van repercutir molt... En cas contrari, amb 5 hores ho hauria aconseguit perfectament!

En resum, em va agradar molt, un recorregut molt macu, amb molt de fang rierols amb l'aigua fins la cintura gairebé i sentint com el pedalier, els bujes i la cadena patien, baixades per pista genial, corriols molt assumibles...
Els punts negatius haurien estat la gran quantitat de fang i la distribució dels avituallaments...molt mal organitzats, ja que qualsevol averia i sense cap punt de control entremig, eres canari fent la llarga.

L'any vinent, la Camelbak i em posaré a tercera o a quarta fila a la sortida i aviam si amb això tot anira correcte!

Referent als altres que cadascú us expliqui la seva historia... Pot ser divertit; l'Alex recollit pel cotxe escombra per temes físics, en Torres acabant fora de temps però amb un parell d'ous, en Ricard a la curta que no era tant curta ja que tenia 45 km...

17 comentaris:

  1. Joder pura cronica,aixo es cronica de enfermo.Putu malaltttttt

    ResponElimina
  2. 166 p.p.m de mitja durant les 6 hores i ja he descubert el perque no m'entraven els pinyons més baixos!!! Els tenia ple d'estelles i talls de troncs entre les dents però tot sota control ara!

    ResponElimina
  3. A mi em va agradar molt la Marató, llàstima que l'Àlex no hagués estat prou en forma aquest dia. Jo vaig arribar a la meta a les 17h! jajaja Els de la organització em van fer una foto com el friki que va voler acabar la cursa amb 2 collons. Ara estic a l'espera que pengin les fotos.
    Referent als patrocinadors del nostre club es molt probable que ens patrocini el meu mecànic que ha obert el seu propi negoci. La setmana que ve segurament parlaré amb ell i quedarem d'acord. S'hauria d'anar obrint el compte del club no??

    Vinga fins aviat!

    ResponElimina
  4. Bones!!

    Pues si, vaya putada les rampes! La propera vegada menjare pastilles de magnesi, una ralleta de coca per anar enxufat, i uns batidos de carbohidrats per no tenir mancances energètiques!! jajaj
    La veritat és que ho vaig passar malament, primer, per no poder forçar més, per no tenir rampes múltiples, segoón, per l'impotència de no poder acabar la cursa, i finalment, per veure com en Joan m'esperava, i jo no hi podia fer res, per estar en plè rendiment!
    En fi, espero millorar aquesta confdició, i estar a tope en les properes!

    Per cert, no he tingut agulletes, però necessito un fisio ja, encara em fan mal al fer una mica d'esforç! (pujar escales).

    D'altre bande, en Ferrer m'ha confirmat que ens patrocina amb 100€. Aviam quan li treus al teu mecànic. La casa rural Avellí també? Jo aquesta setmana li comento a un lampista que és parent, aviam què em diu.

    Apa, fins aviat, i moveu el tema compte ja!!

    ResponElimina
  5. bufffff quina crònica tu, però la veritat es que estic totalment t'acord, tot i que la cagada major va ser sortir els últims, mes de 6 minuts parats en la primera i segona baixada i en la trialera de pujada barem trigar mes de 15 minuts, jo hages planificat els primers kilòmetres diferents, mes pista per poder passar a gent i després enganxar amb trialeres,he parlat amb els de la organització, els hi bai comentar també el tema avituallaments, per els que varem fer la curta cap problema no se si ha en Ricard li va semblar malament, però crec que hens havien de haver dit que hi havien 19 kilòmetres mes del previst.

    M'agradaria federarme i entrar en el vostre clup si voleu, aixi que ja hem direu com ho fem per el tema papers federacio i tal.

    Fins aviat.

    ResponElimina
  6. He vist les classificacions i en Ricard surt el numero 29 de la cursa llarga (Ricard fent la curta i apuntat que has fet la llarga tothom pot quedar bé jajaja).

    Referent a mi no m'han apuntat i això em toca els ous però que molt que molt i em van dir que em quedes el número i tot I VAIG FER LA PUTA LLARGA DELS COLLONS AMB UN TEMPS REAL DE 6 PUTES HORES

    ResponElimina
  7. ja han sortit les classificacions.

    Felicitar al primer classificat de l'equip!!!

    RICARD BATLLORI!! EL 23ª DE LA LLARGA.

    70 Km 2300m de desnivell!!!!

    FELICITATS.

    La resta domingueros!!!

    ResponElimina
  8. Vaya tela amb l'organització! jajaja Com que domingueros?? ENS VEIEM A SANT GRAUUUU!!! jajajajajaja Ja veurem el vostre estat de forma.

    Saluuuuuuuut

    ResponElimina
  9. Ara ara si que anem be,aixo ja es torna a animar.En cuant el mas avelli em va dir que li faltave 3 papers per ser del tot legal i que despres en parlariem,pero segurament ens patrocina tambe.
    Ah ricard habiem quedat a les 16:00 per anar a fer sant miquel-angels xtr?,jo estare alla a copa fins despres.

    ResponElimina
  10. Quan de fill de puta suelto!!!

    Torres!!!Ens veiem al carrilet!!!ja pillaras ja pillaras!!!

    Referent al club, em complau comunicar-vos que ja tenim NIF. Per lo que es poden iniciar els tràmits.

    En breu el president posarà el número de compte perque podeu fer l'ingrés tot aquell que vulgui ser del club.

    Recordatori de taxes:

    20€ - Soci del club
    XX€ - Segons el tipus de llicencia que volgueu tramitar. Mireu els preus de federar-se com a club.
    Total que qui volgui haurà d'ingresar 20+preu llicencia.

    Drets de soci+llicencia:
    -Participar a la 3a Lliga PedalsdeDia PedalsdeNit
    -Nova Equipació oficial

    Alex - Ja pots començar a moure tema de mallots.
    Disseny -> El que més vots va tenir.
    Distribució/decoració -> La que tu volguis, per això et cuides.

    PATROCINADORS

    Cuma - Gestiona el tema amb Reiner "o com s'escrigui" a més del teu amic de les pizzes.
    Digali a l'Alex les condicions de distribució per a que configuri el mallot.

    Torres - Comenta-li al teu mecànic, o que ta pasi el logo per fer-li la proposta de com quedarà el seu logo.

    Alberto - La Masia o si o no....no podem estar esperant en....esq...la Silvia.....

    Alex - Ídem amb Ferrer. Recopila dades d'aquesta pandilla i fes una previa de com quedarà el mallot per presentar-li als patrocinadors.

    Eso es todo amigos!!!!

    Joe....q bien se me da mandar!!!:P

    ResponElimina
  11. uei venga va a vera que dia aquell home aquest findi,i ja dire alguna cosa fins aviat

    ResponElimina
  12. Marcos pel carrilet només hi van els papes i les mames amb les filletes! jajaja Referent al tema del meu mecànic la setmana que ve quedaré amb ell i li demanaré el logo.

    Ens la veiem!!

    ResponElimina
  13. Podriem federanse aquesta setmana ja?

    ResponElimina
  14. M'acabo d'apuntar al Cabrerés.

    Prego que ens federem el més aviat possible!

    ResponElimina
  15. Ja falta poc,estem agilitzan els tramits tot el possible.

    ResponElimina
  16. CURÇA ASSUMIBLE PER TOTHOM!!! 2a CURÇA DE CRESPIA

    http://www.impulsmedesbike.com/2011/03/2-marxa-btt-crespia.html

    Qui s'apunta?

    És aquest diumenge

    ResponElimina
  17. sembla que pot estar be aixo de crespia, ho provarem abeure que tal.

    ResponElimina