dimarts, 15 de juny del 2010

Crònica 5a Marxa BTT Fontcoberta

Crònica super rapida:

Vam arribar jo i en Ricard a les 8:15 i ja vam començar a veure el ambient de PRO...

Fem la xerrada amb el grup rodem tots una mica i cap la sortida amb el comentarista de fons anar diguent.

Sortim m'enganxu a l'Alex fins que venen trialeres i perdo contacte amb ell, ja que al ser més habil se m'escapa en trialeres, jo em resigno i abaixo pistonada tot desmutivat sobretot al fotrem una branca en disc de radera i m'haig de parar a treure-la.

Primer habituallament i per fi pista però tot pedra i pedra fins al punt que no sabia si tenia la suspensió petada o que... Vaig tirant tot amargat amb mal de braços del mal terreny i al no poguer imposar el meu ritme per culpa de que tot anava saltant per les putes pedres i les roderes dels tractors.

M'adelantan uns paquets a les baixades fins que arriba per fi carretera on foto baixada de pinyons i plat gros i a donar tot el que tenim i vinga adelantant...

Arribo on s'ajunta la llarga i la curta i intento treurem de sobre els de la curta per a veure si puc fer una mica de bon paper fins que venen uns corriols on se men va la roda de davant al entrar i més tart em tallen uns de la llarga que venien embalats baixant i vinga a joderse, llavors amb un grup ens fotem en un camí equivocat fins que un home ens diu aneu al rebés!!! Total... una puta merda de cursa ja que res m'anava bé i a sobre em clabo el manillar al genoll per no veure un bache i em paru a ferme fregues (Ara hi tinc un morat)...

Arribo al asfalt i cap a meta amb la sensació de que la btt la fotria al contenidor de llaunes, però per sorpresa l'Alex només m'havia tret 5 minuts que tot lo malament que em va anar m'esperava una diferencia de 15 minuts.

Bueno pos tot i aixís anirem a veure que passa a la dels piratilles de santa coloma.

Inga Felicitats al champion

Classificacions i fotografies: www.marta-roure.net/vicidebici

1. Bones!!

Que algú més habil que jo col·loqui be les puntuacions i les fotografies, que la merda aquesta del Blogger fa els formats que li passen per la tita!!

Bueno, la cursa, no em va agradar gaire, el traçat merda, la meva bici perfecte, la meva esquena i cames...adolorides, i els gps i el conta km...no funcionaven. Total: La setmana vinent mñes i millor!! 35km, podrem anar un ratet més amb bici, que ultimament 2h justes, hi ha més rato de jalar i parlar que de rodar!!

2. Ei nois el qui tingui pensat anar a la cursa que se apunti abans del dijous,que us estalvieu 5 euros,mireu al blog:http://ccfarners.blogspot.com.
    Apa fins aviat doncs.

3. Jo ja m'he apuntat!!

El tema del Juliol i l'Agost.
    Proposo fer una cursa el mes de Juliol, i una sortideta tots junts, puntuable si voleu, per un recorregut de la costa, o sigui, que veniu tots un dia per sa costa, i fem una ruta per alla, que ja començo a estar fart de fer 50km cada diumenge al mati!!!

A l'Agost, tal com han dit, fem la BI6000, jo proposaria er la del pollastre, o la de Boscos de LLoret, que es bastant maca...nose, ho parlem aquest mes, quan quedem un dia per tractar el tema dels maillots, que s'hauria de començar a ultimar la cosa. Que cadascu s'encarregui de trobar un altre patrocini, aviam si arribem als 1000€!!

fins aviat!

4. Les sortides en grup no poden ser puntuables, perque llavors no serem tots junts ja que uns començaran a tirar fort i altres es rallaran, si és sortida tots junts és tots a mig gas i anar fent.

Tema curses d'agost mmmmmmmm jo estic anti-trialera desde Fontcoberta jajajaja

5. joder gent!!! sou unes putes maquines... Alex felicitats estas que te sales nanu...

Be nois, despres de juny si us sembla el juliol fem la prova puntuable que es va comentar.. i l'agost fem festa.. Tot i que quan sorti publicada la data del Pollastre aquesta sera puntuable...

Apa nois, sort i salut a Santa Coloma!!!

6. Ep gent...fa uns dies vaig comentar el tema de fer la Ratpenat el dia 4 de Juliol a Roses...73km de nit i matinada, amb sopar i esmorzar...es una mica cara pero ha de ser molt maca!!
    Qui s'apunta a fer-la amb mi? Han allargat el període d'inscripcio...35€ amb seguro i 40€ sense. S'ha de portar frontal, llanterna al manillar i una armilla reflectant.

apa, ja em comentareu, però xino xano pot ser una ruta molt maca per el parc Natural del Cap de Creus!!

7. Alex si m'apunto avui et faig un truc i tb li faria a en Ricard que ell tot lo que es pasejar i coses noves li molen

8. Bufffffff,jo com que no se el horari fins el ultim moment,nose pero no compteu amb mi que segurament curro.

9. La marxa pot estar molt bé, l'únic dubte que tinc és el tema del llum. No crec que ens aguanti tanta estona el que tenim en Kuma i jo.

10. Mare de deu si tenen aguant, la qüestió és anar convinant la llarga i la curta a ratus entre els dos i de sobres i sino una petita de leds per quan s'acabi la gasofa al llum cap les 5 del mati i per aguantar una mica fins la sortida del sol.