dimecres, 19 d’agost del 2009

VII Marxa des Pollastre

Bones a tots!

Després de 2 setmanes de múltiples decepcions causades per les punxades, les averias, i els putus mecànics, arriba la Marxa des Pollastre, o de la Gallina per els covarts. El recorregut com cada any, és secret, però si que es sap que fa 44km el llarg, i 22 el curt.

Es fa a Santa Cristina d'Aro, i comença a les 9h. Les inscripcions anticipades valen 15€ més 5 de seguro, i es paga a través de transferència a Caixa de Girona, per la web MATXACUCA.

En Josep, l'Oliver (un amic de Bcn), i jo (Alex), ja estem apuntats a la llarga, per tant us animo a tots a fer-ho, ara que esteu forts!
Ja m'explicareu què tal per Pedals de Foc, i per la Marxa de Lloret...

Fins aviat!

1. Si no passa res de extrany,jo tambe me apunto.I Despres podriem quedar per anar a fotre un dinar de aquest barats a casa den torres.
    Apa ja direu quelcom, salut.

2. marxa de lloret de mar

Bueno, tot va començar de bon mati tiiiiiiiiiiiitiiiiiiiiii,conyo si som diumengeee,avui no te que sona el despertador tan aviat,bueno el apago hi penso a vera perque el he posat,hostia lloret,venga va recollida de trastos,hi cap alla.
    Un cop alla,es comença a veure el nivell de la penya bicis de carbono,tot xtr,etc....els enfermos de bicicletes esteva hi un que altre conegut.Al cap de pot enstrovem tots en marcos sense sabates de ciclista,cosa que va poger participar encara que malament amb unes prestades,"escalfament" de 0,5 km hi ca a la sortida puta puta que teniem que sortir millor que si no despres es fan taps,bueno sortida amb en torres al costat hi la primera pujada se surt la cadena, recolocar-la cagan-me en tot planer repatxo primera trialera hi tap del copon (putus inutils si no saben que es posin al final),supera aixo caminet de aquest estrets de anar fent puja, baixa puja hi sorpresa km 7 1er avituallament a la merda se ha de pillar en torres senderillo hi baixada del copon amb unes pedres gegants plenes de terra suelta hi amb un penent berteginos,primera segona pedra a sobre la bici hi la tercera acollonit baixo,davant un tiu tot atordit, hi un cop baixada a peu un altre que sel emporta la anbulancia (de bon mati abans de la sortida ja en parlaben els enfermos,deien un alla a les pedres,les pedres jajajaja).Pujem a la bici planer pujadeta per cami mitg ample,hi a dalt embus joder que pasa ara buaaaaaaaaaaaa,putus malalts la mare que els va parirrrrrrr,baixada del copon de enpinada, amb una rodera de moto al mitg,torna a baixar apeu.bueno va pujadeta hi 2 avitualla una jamona dona aigua hi fruita hi com que esta bona parem uns segons ,despres baixada rapida per cami ample,pujadeta planer hi toma ahi en torres eiiiii,xerradeta paredeta al avitualla hi confucio total cami a la dreta hi cami a la esquerra torres que femmmmmmmmmm eheheheheheheheh,tot aixo amb un xavalillo que devia flipar amb nosaltres,despres baixada pel cami ample pujadeta hi baixae de aquestes de saltar recs hi coses per el estil que vam fer a peu clar,al final pujada faltaven uns 5 km me escapo den torres dient molt fluix me escapo que si no me guanyaras, hi aqui anar fent,hi ultima trialera que era la mateixa que la del principi que vaig fent amb un yiu que la mateixa bici que la meva,hi al final cridant eheheheheheheheh es un bucle infinittttttt, hem tornat a començar per lo que el tiu diu no seran pas 2 voltes no?,bueno ultima pujada, el tiu per el tram bo jo darrera ei me diexes pasar ehhhh,que cabron no me diexa pasar, picat el adelanto pel cami dolent (curva de 90 graus Que casi xoquem),hi al davat seu pero enganxat a muerte per la baixada,planer final hi me giro hi el tinc al darrera tot picat, plat gros tercer pinyo hi muerte,bueno meta al final amb una mica de aigueta,treuen el dorsal hi el tiu me be a felicitar, felicitats,jajajaja com mola feliç, vieg un conegut que fa rato que purula per alla hi mes tard descobririem que havia tradat 40 min menos que nosaltres hi alla se cauen els collons al terra que cabron.Bueno entrepa,beguda,xerradata curta,hi cap al curro.
    Salut a tots hi a vera si podem quedar tots aquest diumenge hi aixis fotem una bona cursa,hi un bon tiberi,salut.

3. Bona crònica!! Així era com la de l'any passat però amb unes trialeres més molones no?

Aviam què tal va la del diumenge, com a mínim tindrem estona per anar parlant i lluitant per la victòria...si acabem, perquè 44km...a Viladrau amb 46km vaig flipar...

Vinga nois, a comprar gels i barrites energètiques!!

4. Jo També he fet l'ingrés i m'he apuntat a la volteta llarga del pollo!

5. USA USA USA hehehehehehehe despres de 4 anys de espera poder podrer anarrrrrrrrrr,per fiiiiii usa usa jo tambe tinc el ingres fet al pollatre.

6. Vaja... doncs jo no vindré pas. Pensava que era el dia 30 i ja havia fet plans per aquest cap de setmana.

No us hi feu mal!

Apa, salut!!

P.D.: Porteu tota l'equipació!! (sabates, guants, casc, mallot, aigua i la bici!! xDD)

7. Ja estàn disponibles de classificacions i les fotos de la Marxa des Pollastre 2009 a la web de Matxacuca.

Soc lo Puto crack!! jajaja

PD: 1 tiu va fer la pujada, el guanyador de la cursa, que va tardar així com 1:48min!! mamamamama