dijous, 16 d’abril del 2009

MALLOTS D'ESTIU

Hola que tal?
Qui vulgui mallot d'estiu que deixi un comentari amb la talla !!!
El preu es de 55 + iva, pero els que teniu mallot d'hivern compteu amb 10 euros de pot !
Avans de final de mes s'ha d'haver pagat amb en Marcos, Javi o Joan N.

1. Jo les meves mides ja me les sé.
    Tot XL, jeje

2. Ostres merda haig de fer operación mallot d'estiu!!!

3. Les mides són les mateixes que les de hivern no? Jo tot M!!

4. Jo estic igual que en Joan T. Suposo que les mides seran les mateixes que les d'hivern, per tant: tot M.

5. ei cracks!!!! Ke yo sepa no me he adelgazado desde el invierno, o sea que tambien M

6. Hola que tal?
    He descobert que els subscriptors del Punt tenen la inscripcio de l'Open Natura gratis, jo robarè la tarjeta al meu sogre ! Apa tothom que conegui uns subscriptor ja ho sap !!!

7. Bones nois, avui sortint he trobat al noi que vam coneixer als pedals de foc que treballa al tactic, no m'en recordo com es diu... ja li he comentat el tema del mallot i m'ha dit que passem per alla, a veure el disseny del "aguilucho". Per cert la meva talla XL of course, si ricard tot "allo" es meu ;)

Tambe m'han enviat el triptic de la cursa de vilablareix, potser m'hi passo ja sigui com a participant, o com a organitzacio, "pa daros los bollos en el habituallamiento"

8. Aqui teniu info del tema de vilablareix

9. 1000 metres de desnivell en 30 quilometres sembla durilla en plan pugem i baixem amb la bici a coll i be. xD

10. Com es nota Cuma que no vens a fer curses! 1000 metres de desnivell acumulat en 30 Km està bé. Ni molt ni poc, ni diferent, està bé!

11. Home, nosé.... el roadbook de St. Hilari eren 1500 metres de desnivell en 50 km i.... Déu ni do el k vam patir!!

12. Hei jo el dia 10 prefereixo anar a Sant jordi

13. Cronica dissabte 18 d'abril:

Ja ha arribat el cap de setmana, amb un bon inici, ruta en btt per les Gavarres. Hem quedat a les 9 amb l’Albert, a casa seva, i com de costum arribo tard, però ell s’acabava d’aixecar. En Dani no ve, es va liar la nit anterior, i a saber com va acabar...Comencem a tirar cap a Vall-llobrega, per fer una ascensió senzilla, no com la del passat dilluns...perquè així surti una excursió una mica mes llarga, ja que últimament fem pocs km, ja que passem per corriols i trams difícils, i estem petats amb poc temps!
    Just arribar a l’inici de la pista, una alegria. Tres mosses baixen de Fitor amb bici, i ens pregunten quatre coses. Els les responem, i marxen. Llàstima, pensàvem que tindríem companyes de ruta per obrir camí al ritme de 1-2, 1-2...masses il•lusions, ens havíem de conformar sentint el concert de pets de l’Albert, i algun que altre de meu...jaja.
    Una pujadeta tranquila, com feina temps que no fèiem, i agafem un caminet abans d’arribar a dalt, fins a arribar a la pista Fitor-Mont-ras. Després travessem un camp, i comencem a circular per uns caminets mes macos, amb arrels, pedres, fang...fins a un desviament que sembla una riereta, pero no, es un corriol ple de fulles i fang obert per algun malalt, que evidentment fem a peu. Altre cop al camí ens dirigim cap a Mont-ras, però empalmem amb un tram de la Conca del Daró, fins al Mas Plaja, i pujem una pujada enorme, fins un dels molts punts on parem a fer fotos, que per casualitat era l’inici del descens de la Copa Girona de descens de Fonteta. Ens enfilem a la plataforma d’inici, i iniciem la baixada, poc a poc, i l’Albert mes, que no te roda casi, fins arribar a baix, no sense haver parat altre cop a fer unes fotos en unes roques, amb vista a Fonteta.
    A partir d’aquell punt decidim fer com a mínim una horeta sense parar, perquè fer tant el dominguero es passar-se, tot i així, no ho aconseguim! En un corriol que arriba en un pla sense sortida, ens agafa un apreton d’aquells que fan historia, i repartint-nos el paquet de mocadors, ens separem per fer cadascú lo seu! Enllestida la cosa arribem al pla, i ens fem unes fotos amb el dolmen que trobem, per no perdre la costum.
    Seguim al camí cap al Mas Calç, fent unes baixades rapides, i espantant a una parella amb bicicleta, i agafem una ruta cap al camí de la Ganga, on hi ha basses d’aquelles que et cobreixen tot el padalier. Decidim trencar per un petit corriol, fet que mes endavant desitjaríem no haver fet, ja que estava pla de d’arbusts punxants, i carregats d’aigua, fins que arribem a la riera de la foto, que resultava ser el camí. Passar aquest punt, ja empalmem amb un camí que ens dur a Can Puig, amb mil pedres i plaques de pedra humides, però poc a poc la roda tracciona. Des de Can Puig anem a buscar la pista de Fitor, i baixem per la pista forestal de Vall-llobrega, amb una màxima de 52km/h. Abans d’arribar a baix, agafem un corriol que recordava haver fet caminant fa temps, que ens dur a l’altre banda del poble de Vall-llobrega, però resulta que ens equivoquem, i acaba essent un descens pel mig del bosc...d’alla, directa al bar a fer un parell de birres al sol, pillar una mica de cremada de braços i cames, i perquè no, una mica de tonteria amb l’alcohol...jaja

Resum: 32km, 4h de ruta, 2:30h pedalant, 45min al bar i bastantes fotos...un bon dia, almenys distret!!

Fotos: http://picasaweb.google.es/alex.gallart/Domingueros?authkey=Gv1sRgCO2h49Pw2rDwBw#

14. Ei, gent!! Jo ja m'he inscrit a l'Open Natura de St. Gregori. No espereu a l'últim moment per fer-ho.