dimarts, 7 d’abril del 2009

Crònica Marxa Popular Conca del Darò

Avui tothom ha hagut d'agafar el seu cotxe perquè en Joan se suposa que havia de marxar aviat i al meu cotxe no hi cabia la bici d'en Kuma i la meva (al final s'ha comprovat que sí...). Hem sortit cap a les 8:10 direcció a la Bisbal. Hem arribat una mica abans de les 8:45 i hem aparcat el cotxe. Hem muntat les bicis i hem anat a confirmar la inscripció i a recollir els obsequis.Una mica més tard de les 10:30 hem començat la cursa, ens havíem posat pel mig però entre una cosa i l'altra hem acabat sortint bastant més enrera. En Joan i en Kuma han pogut anar avançant fent "slaloms" pel mig de la gent i jo he fet el que he pogut però sense avançar tanta gent. Després s'ha acabat la bona vida i ha arribat el primer corriol i allà semblava que féssin pagar peatge perquè per avançar 2 km hi he estat uns 20 minuts. L'únic que hi havia era una riera amb pedra que patinava una mica, però tothom s'havia de parar i passar-hi a peu. Després d'aquest tros la cosa ha estat una mica més distreta amb unes quantes pujades i baixades que es podien fer molt bé. Hi ha hagut una baixada que he patit una mica perquè hi havia fang i pedres i la roda del darrera feia el que volia, m'he arribat a pensar que estava rebentada de les tonteries que em feia, però no, només era que els Country Mud m'estan demanat a crits que els canvïi.Al cap d'una estona i després d'avançar força gent he arribat a l'avituallament i a on es decidia si fer la llarga o la curta.
La veritat és que em sentia molt bé i he estat una estona pensan-t'ho, però m'he decidit per la curta (pensava que la dificultat seria més elevada). I la curta no tenia gaire història més: una pujada, alguna baixada xula i atravessar el riu unes quantes vegades perquè te n'enteris d'on ve el nom de la marxa (el riu es diu Daró). Al final arribo amb un temps de 2 h, miro si m'ha tocat algun premi dels que sortejaven però no fos cas...
Agafo l'entrepà, la beguda, una pasteta i m'en vaig a una taula a menjar-m'ho mentre espero a que arrivin els altres amb la càmera a punt. Mentre esperava han fet el sorteig d'una Orbea de carbono que li ha tocat a una tia. En Joan ha arribat 1h i 15 m més tard que jo i en Kuma una mica més de 10 m després d'en Joan. Han menjat i dps hem marxat cap a casa.La veritat és que un cop he vist com he arribat m'he quedat amb les ganes de fer la llarga. Un altre dia serà...
Se suposa que venien l'Àlex i en Josep però no els hi hem vist el pèl.
Si heu vingut ja direu quin temps heu fet. El nostre ha estat (el meu exacte i el seu aproximat):-
Ricard (2h 3m) [24 km]
Joan (3h 15m) [39 km]
Kuma (3h 27m) [39 km]

1. CRONICA VOLTA LLARGA:

Com ha dit en Ricard tothom va agafar el seu carro per portar la burra gorda (jo vaig tenirla que desmuntar per peces, el pedalier en la guantera, el cassette sota el seient la roda en el maletero, el quadro desmuntat... el portabicis no se m'ajustava bé el cabro) Vam partir direcció a la Bisbal amb jo mateix com a guia (Amb en Torres a davant haguessim acabat a la Bisbal de les comarca de Tarragona).

Vam desembarcar i vam agafar dorsals i inga cap la sortida!!! Com bon inocents ens vam fotre al mig i vam acabar taponadissims... En Torres va fer gas gas gas en plan Eslalom i jo nava radera seu vigilantel sense perdrel de vista, fins que sem van posar en linia al principi del cami de terra una familia sencera, el nanu amb una bici que li anava grandiosa, l'avi, el cunyat, la nena i la puta mare que els va parir a tots 4, a causa d'aixo vaig perdre l'home del casc vermell i la maleta decatlon (Quan els vaig adelantar va dir el nen: Papa papa aquest noi ara ens adelanta i es cansarà i despres no podrà (pel que es veu el nen era llest)).

La carrera va anar com en Ricard ha explicat pero jo vaig anar directe a la llarga (la cua de 20 minuts la va provocar un capullu que no volia embrutar la bici pels bassalts) Una vegada a la llarga vaig anarme menjant penya a les pujades feliçment fins que en una baixada sento a radera un flipao que comença:-PAS PAS PAS PASSO ESQUERRA ESQUERRA. I jo ostia m'aparto una mica i cap dins una sanja i 20 tius m'adelantan. Es va anar tirant i tirant els vaig adelantar els tius aquests i uns quants de regal.

Una vegada feta la pujada del fuet (La vaig fer am la bici sobre meu) i pasar per trialeres i corriols molt ben parits i no fotre cas de la penya a la que li feia tap baixant (un apren dels errors, pero despres ells mel feien pujant) em vaig colar tres cops, sort de la gent que em deia: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOI QUE TAS PASSAT!!! i jo inga derrapada girem tornemi i anar perdent el temps per capullu (Tenia ganes d'atrapar en Torres i no prestava a les senyals).

Quan es va fer l'ultim cim que molta gent el feia a peu jo ja tenia ganes de tirar la bici barranc avall pero inga molinillo, fins que vaig dir m'uneixo al clan pujem al cim a peu. A dalt al cim un avituallament i li pregunto a un home gran que tal estava el cami i la baixada que tocava i el tiu m'explica que vigili que ara una baixada que despres una pujada que si aixo que si allo que si abaix... jo volia marxar i ell alla parlant i parlant, total que totom que havia adelantat un altre cop m'havia adelantat a mi i ademes s'havien pres dos carajillos al habituallament i jo... sisplau he perdut 5 minuts... Baixo pim pam pum puju inga i arribem a un lloc on posa 2 km arribada, jo m'emociono i inga amb un altre anem cap a l'arribada tot travessant rius i descampats de baix el riu, fins a l'arribada on em trobo en TORRES disfrutant de la botifarra i en Ricard del paisatge.

Conclusió: Vaig disfrutar molt amb el fang i tot i era durilla en part però molta cosa era assumible.

La part bona es que 10 minuts amb en Torres tot i que vaig colarme tres cops, vaig tenir les putades de la trialera aquella que em van pasar 20 persones fins que un em va deixar pas, una caiguda per tonto, el paio pesao del habituallament i el tall del riu que em vaig parar a veure si algu savia per on collons es tenia que anar.

MAINADA ENS VEIEM DIJOUS SI VOLEU FER UNA SORTIDA

2. Per cert a la foto que hi ha posada si us fixeu en el meu entrepa i el d'en Torres veureu que hi ha una diferencia de 7 cm, això ens fa referencia de que si en Torres menja 7 cm cada 10 minuts i ens dona un avanç de menjada d'entrepa de 0.7 cm/minut, a la proxima cursa sabre a partir del entrepa d'en Torres el temps que heu tardat els diferents components del grup.

CONCLUSIÓ: NO M'AGRADA LA PUTA FOTO

3. Mmmmmm...people...ens haurem d'espavilar perquè en Ricard va primer!!! el tiu no ha faltat a cap cursa!! I a sobre no ha quedat mai primer...QUINA VERGONYA!!! RICARD A VEURE QUAN ENS COMENCEM A DONAR DE BAIXA EH!!!

4. Totuga del pis den jordi9 d’abril del 2009, a les 16:18

P.D: - ricard no Llegixis aixo.
    El que podem fer a la proxima cursa,es enganyar en ricard per que vingui,hi ens ho managem de forma que tingui que agafar el seu cotxe.Hi llavors per la nit nem a casa seva li desinflem les 5 rodes hi aixis arribara tard hi no podra corre jajajaja.

5. Ricard, això de que siguis lider fent curtes es vergonyos!!! A partir d'ara o fas marxa llarga o et restarem punts!!

6. Joer, kina mala folla... Si feia la curta era per no fer esperar massa la gent del grup. Tranquils, a partir d'ara ja faré les llargues.