dilluns, 27 d’abril del 2009

6à Prova: Open Natura St Gregori


Punxada del lider!!!!!!

Esto es lo mas reseñable de lo ocurrido el domingo, pero vayamos al principio...

Como siempre quedamos en el garaje de los lopez, 8:30 hora h. En estas apareció Edu, con su remolque, joder que comodo es!!!! Los presentes (edu, javi, marcos) ponen rumbo hacia St Gregori. Parada tecnica para poner gasofa y llegada al parking a las 9:00. Edu amenizó el viaje con su musiquilla, vaya conciertazo que se pegó el colega!!! Lo de la gripe porcina no es nada comparado con el gas edu :))))))

Una vez alli, a realizar las inscripciones. Todo muy bien organizado, esta vez te daban el regalo antes de la salida, un chubasquero!!! nunca antes le di tanto rendimiento a un regalo.. y es que el cielo ya pintaba muy, pero que muy mal..

A estas que aparecen el trio fantastico (joan T, kuma, Ricard)... despues de risas varias, e insultos varios, que si jubilaos, que si yogurcines, que si cada vegada et veig mes gordo,... anem cap a la sortida.

Por primera vez el equipo Pedals de dia pedals de nit se situo bien en una salida, bueno bien quiero decir entre los 100 primeros...


A las 10h, salida puntual!!!! y Gas!!!!!!! A partir de ese momento cada uno puso el ritmo que pudo.
Hasta el primer avituallamiento km 15 la ruta bastante sencilla sin tramos tecnicos. Alli me encontraba con Ricard, mala cara llevaba.. problemas de espalda que hacian que el lider se decidiera por la vuelta corta y ese le relegaba a la ultima posicion.

A partir de ahi, el terreno se endurecio, en una bajadita bastante importante se me cruzo un gato NEGRO!!! todo un presagio.. a partir de ahi, lluvia torrencial, sin frenos, sin cambio, rampas.. y demas penurias...

Al final llegada a meta con bastante sufrimiento. Ducha, buti y para casa...

Ja han sortit les classificacions!!!
Jo personalment, 128è 3:12:53 de 270 classificats a la volta llarga.

Be, tampoco estamos TAN MAL!!! jeje



P.D. Que sapigueu que aquests dies es disputa la Titan Desert, fan un resum a les 23h a teledeporte.. Sabeu qui ha guanyat la primera etapa??? Segurament us sona, un tal ismael ventura

P.D.2 Proximament calendaria puntuable del mes de maig!!!!




5 comentaris:

  1. Ahi va mi cronica:
    Aquejado de pequeños problemillas intestitanles, como bien ha apuntado el colega Javi, recojo a los Lopez y nos dirigimos a Sant Gregori. Despues de las Inscripciones y estiramientos, nos colocamos en la salida. Desde donde estoy, puedo ver la primera fila de bikers...va a ser que estoy bien situado!! La salida es puntual y neutralizada por las calles del pueblo. Aun asi, la gente quiere coger posiciones y es un pelin peligroso. Tengo a Joan cerca y nos mantenemos en el grupo delantero. Despues de algun adelantamiento algo justo y algun que otro toque, se lanza la carrera. Primera subida en asfalto...empiezo a oir cambios...maricones! Hay que subir a plato! Me levanto y empiezo a apretar, dejo a Joan atras y a alguno que otro más. Hoy me siento flex y lo quiero aprovechar. La ruta se desvia hacia una pista de tierra en buen estado. El ritmo aun es alto y seguirá asi hasta el primer avituallamiento, porque el terreno lo permite. Parada para repostar (hoy he querido hacer una prueba e ir sin camelbag, pero tambien me he dejado el bidon y voy seco). Desvio hacia la larga y subidita. Mis piernas me empiezan a recordar que me he pasado al principio y bajo un poco el ritmo. A partir de ahi empieza lo bueno, senderos de bosque, alguna bajada divertida, rios, etc. Voy tan a la idea, que me salto un desvio. Me doy cuenta cuando llego a un cruce sin marcas y decido volver atras. Encuentro el camino que lleva a un sendero de bajada por el bosque...me tiro sin pensar, hay que recuperar terreno!! El camino sigue por un tramo tecnico de subida. En él adelanto a Kuma, que parece que esta sufriendo...hasta luego!
    Más adelante me encuentro con una trialera de bajada bastante chunga. Es un pedregal, que con la lluvia se ha puesto bastante complicado. Bajo un buen tramo subido en la bici, hasta que me la pongo por sombrero. Un biker al que acababa de pasar grita: "ya veia yo que anaves massa depressa!"...joder, podrias avisar antes! Me sacudo un poco el barro, y seguimos que no ha sido nada.
    Llego a un puente de madera que cruza una riera...esto me sueno de otra marcha...vaya si me suena, después viene un buen tramo de subida en los alrededores de Sant Grau. A sufrir toca!!
    Los excesos se pagan, y yo estoy pagando el ritmo bestia de los 15 primeros kilometros. Me pasan varios bikers, pero despues de la subida viene mi preferida...la bajada!!
    Atrapo a un par de los que me han pasado, pero los cabrones tampoco no son mancos y no hay quien los pase! Vaya bajada estamos haciendo los tres...brutal! Los paso en un tramo de subida por una pista mas ancha y hago un ultimo esfuerzo para que no me sigan. Aun queda un ultimo tramo de bajada en el que paso a unos cuantos que parece que han hecho la corta, se apartan facilmente porque me oyen gritar mientras bajo...estoy disfrutando como un enano! Me tomo la licencia de pasar a un grupo de 4 mientras paso un salto un poco grande...jeje I like to fly!
    Suerte que ya falta poco, porque empieza a llover bastante fuerte.
    Ultimo tramo por un circuito en la pineda de detras de la zona deportiva y llegada.
    Resultado oficial: posicion 48 con un tiempo de 2h27min. De puta madre! Ya falta menos para recuperar el liderato de la liguilla.
    Parece que el entreno extremo de semana santa ha funcionado. Para mas detalles, leed la cronica que proximamente enviare.

    Hasta la proxima pedaleros!

    ResponElimina
  2. que cabron el 48!!!!!! yo creo que es el mejor resultado del equipo en su historia!!!!

    Enhorabuena!!!!

    ResponElimina
  3. Aquí va la meva crònica:

    Tot comença uns dies abans de la cursa a l'hora de la inscripció anticipada. Tot i que estic federat, sóc soci de l'Open Natura i la faig anticipada em costa... el mòdic preu de 14,50 €!!! Déu ni do, no?? Amb la crisi que hi ha, com es passen!!

    Bé, anem al dia de la cursa. Arribo a casa d'en Kuma a les 8:45 i ja està plovent. A en Kuma no se'l veu massa animat en principi. Anem al pavelló de Fontajau a buscar en Joan i anem tirant cap a St. Gregori (en bici, amb un parell de collons). Fem tot el camí amb pluja (des de casa meva uns 10 km) i en Joan hi ha algun moment que es posa a 30 km/h i en Kuma i jo ens quedem enrera pensant: "Ja s'ho trobarà!!"

    Arribem a St. Gregori i anem a recollir els dorsals amb regal inclòs (un paravents molt útil per quan fa aquest temps però jo ja en portava un des de cas). Ara semblava que parava de ploure. Llavors ens trobem amb la resta dels pedals i després de xerrar una mica anem cap a la sortida. Mentre els de l'Open Natura expliquen 4 coses aprofito per fer alguna foto.

    I just en el moment que es tornava a posar a ploure donen pas a la sortida "neutralitzada". Com sempre em vaig quedant bastant enrere però aquesta vegada no estic sol perquè en Javi també està per allà. La nostra idea és començar a apretar a les primeres pujades. I això és el que fem. Arriba la primera pujada d'asfalt i comencem a avançar amb força facilitat, la pujada segueix per un corriol i seguim avançant. Sembla que la cosa funciona. Anem durant una bona estona avançant gent fins que em començo a notar una mica cansat però segueixo apretant.

    Al cap d'una estona i després d'haver travessat un parell de rius em ve el "bajón" i perdo en Javi. Que la gent m'avanci a les baixades és lo més normal del món però resulta que fins i tot em quedava enrere a les pujades!! ERA MOLT TRIST!!! Em costava molt tirar i alguna pujada l'havia d'acabar fent amb el plat petit per no haver de baixar de la bici i també em fotia mal l'esquena.

    Quan vaig arribar a l'avituallament ja no era persona. Estava fet una merda físicament i psicològicament (la gent avançant-me a les pujades!! BUAAAAAA!!) Allà encara hi havia en Javi i li explico com està la situació. Ell segueix per la llarga i jo aprofito a fotre'm "com un bacó" estant més de 5 minuts picant per l'avituallament.

    Llavors tiro per la curta pensant que ja m'hauria recuperat però resulta que la primera pujada que em trobo l'haig d'acabar fent a peu (almenys aquesta vegada no era l'únic, tots els que hi havia per allà l'estaven fent a peu). Baixo per una trialera xula i sense adonar-me'n ja gairebé he arribat. Amb aquelles que em passa pel costat un tiu amb uns picarols (allò que fa soroll i carda tanta ràbia quan els tens a prop). Agafo forces d'on puc, cardo un spring i el deixo enrere. Llavors arribo, rento la bici de seguida (només hi havia una persona davant meu), agafo el menjar i em poso sota una carpa a esperar que arribi la resta de la gent.

    Després de 10 minuts d'estar allà es fot a ploure amb ganes i em començo a congelar. Al cap d'una bona estona veig en Kuma que arriba (l'Edu havia arribat abans però no l'havia vist). De mica en mica va arribant la resta dels pedals. Tothom que ha fet la llarga arriba fet una merda. Després de menjar en Kuma i jo anem a recollir el mallot de l'Open Natura i el carnet de soci. Anem a despedir-nos (ara comença a sortir el sol, quins collons!!), ens canviem de mallot i paravents i en Joan, en Kuma i jo anem tirant un altre cop cap a casa en bici (apa, 10 km més!).

    Al final he quedat prou bé a la classificació de la curta (28 de 154). La veritat és que tenia moltes ganes de fer la llarga però no em vaig sentir en condicions, sap greu. Penseu que fins i tot la meva xicota m'ha perdut el respecte després de tornar a fer la curta, és molt trist... snif...

    Aquí us deixo les fotos que vaig fer: http://picasaweb.google.es/rbatllori/OpenNaturaStGregori#

    Apa, salut i fins la propera!!

    ResponElimina
  4. OPEN NATURA SANT GREGORI:

    Diumenge a les 8:45 vam quedar en Torres, Ricard i Cuma (el que esta redactant) a Fontajau per anar a Sant Gregori amb la calma, cosa que no va poder ser perque el senyor Torres va posar-se a pedalar com aquell va a apagar foc (jo ja pensava estar tocat de cames només de començar la cursa).

    Arribem a Sant Gregori agafem dorsals i veiem el trio del civic (Marcos, Javi i Edu alias Marathon boy), ens reagrupem i anem a agafar posicions per la sortida on ens trobem la fauna que no apareix a copa Girona ni la Selva xD (jo sóc d'aquests també).

    10:00 Sortim tots escopetajats desde la quarta fila i gas gas gas, se m'escapen el duo calabera format per en Torres i Marcos i el noi del camino de santiago també el perdo, fins que a la pujada d'asfalt veig en Marcos i en Torres a vista d'ocell. Adelanto a en Marcos però rapidament al primer cami enfangat em foto en una regata de fang (Tot estava enfangat i moll) i m'adelanta en Marcos tot diguentme "Dominguero" jo amb l'honor ferit penso a toma pel cul tot i a tirar com cabres i res d'estrategies de cursa.

    Tiro tiro tiro adelanto en Marcos despres m'enganxo a en Torres i també l'adelanto i vaig tirant fins l'habituallament on menjo i m'hidrato i de sobte veig en Marcos arribant, jo agafu i puju a la bici cap a volta llarga i no paro de pedalar tot pensant en els dos que em persegueixen més enrera (Tenia un home de 60 tacus al costat en aquell moment i portava el mateix ritme que jo o sigui que tirar tirar... no se si tirava molt però deunidó).

    En un caminet estret on hi havia un escalo de pedra decideixo baixar de la bici i de cop apareix super edu!!! i amb xuleria sense baixar de la bici vol fer l'escalor i patapam Edu per terra... S'aixeca amb un somriure, es monta sobre la bici i de cop el perdo de vista (Vaig quedarme mirant l'espectacle, era divertit xDDD)

    Arribem a un pedregal de trialera on tot esta humit, amb molses sobre les pedres i vaig baixant jo, el home de 60 tacus i dos veteranus fins que em rellisca de davant i vinga bici pel terra. Vist lo vist totom decideix anar a pota perque tampoc ho veuen clar (jo vaig fer de conillet d'indies), sortim d'alla i anem a travessar el riu on ens quedem tots clavats al mig de l'aigua.

    Ja pel camí ral direcció a Llorà vaig veure una suspensió blanca radera meu i vaig pensar ostia en Marcos!!! i vaig aixecarme de la bici inga cap amunt adelantant a totom, més tart vaig veure que era un altre persona i no era pas en Marcos. Decideixo agafarm'ho en calma i baixo per uns corriols molt ben partis fins un riu on el desviador diu prou de tanta merda que porta...

    Puju amb la bici a "coll i be" com molts altres i de cop apareix el jubilat de la trialera de pedres, que era l'unic que pujava sobre la bici i totom alucinant...

    Faig habituallament i despres baixada fins empalma amb els de la curta, els braços ja no em responen la suspensió de davant de tanta merda no fa res i tinc els triceps fets pols i ademes es posa a ploure, ho tinc tot en contra i faig un tap de gent radera meu de dos persones.

    Ja arribant perdo un vidre de l'ullera i vaig tirant mentre els de la curta se m'aparten i em diuen passa passa (Em tenien po, total nomes anava a fondo).

    La bici grinyola i va saltant la cadena, el bloqueig del amortiguador no para d'obrirse i la suspensió de davant es pedra, tinc ganes d'acabar, somio en trobar una cerilla i una marranxa de vetzina.

    Faig els eslaloms de la part final d'arribada i tiro la bici per terra (al quilometre 25 ja em pensava que em quedaria tirat perque res anava bé) i cap a menjar algu.

    Em trobo en Ricard, l'Edu, despres veig arribar en Torres, en Marcos i en Javi quan ja estavem al cotxe despendintnos. Despedida (petons, abraçades, plors...) i xino xano amb els genolls que no em responien direcció Sarrià.

    A la tornada

    P.D.1: He quedat 67 en la volta llarga amb un temps de 2:40:28.

    P.D.2: Joan ja saps que em deus.

    P.D.3: Vaig tirar a fondo tota la carrera obsesionat amb que en Marcos em seguia per adelantarme a l'ultim moment.

    Cuideu-vos i fins la pròxima!!! Ricard confio en el teu liderat!!!

    ResponElimina
  5. Hola a tothom! al final vaig quedar el 81 amb un temps de 02:46:29. No està tant malament no? Weno hem de seguir progressant!

    P.D.1: Cuma! ja sé que t'he de tornar el mallot.
    P.D.2: Ja està net el mallot.
    P.D.3: Quan quedem perquè te'l torni??

    Vagi bé people!!

    ResponElimina